וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של מיכל שפירא

3.2.2014 / 15:23

מיכל שפירא, שזכורה מתוכניות הריאליטי, מפגינה לא רק סטייל משובח, אלא גם הופעה בימתית כובשת, שמשלבת בין סגנון תיאטרלי לאמירה חדשנית. אלו הבחירות האופנתיות שלה

מיכל שפירא. איתן טל,
מיכל שפירא/איתן טל

היא פרצה בתוכנית הריאליטי "פרויקט Y" אי שם בעשור הקודם, והגיחה להצצה נוספת בתוכנית הדוקו-ריאליטי "בקרוב אהבה", אך מיכל שפירא ממשיכה להישאר בתודעה בעיקר בשל השילוב בין כישרון בימתי, אישיות כובשת וסטייל נטול גבולות שמככב באופן תדיר במדורי המתלבשים המוצלחים.

בימים אלה נמצאת שפירא (33) בעיצומן של הקלטות אלבום הבכורה שלה. זהו אלבום בעברית, שכמעט כולו מורכב מטקסטים שכתבה בעצמה והולחנו בשיתוף עם אחרים (את זהותם היא עדיין מסרבת לחשוף).

בנוסף, מתארחת שפירא בפרויקט אופנהיים מיוזיק (הפרויקט המוזיקלי באנגלית של יונתן אופנהיים), ובמקביל ממשיכה להופיע עם מופע הקברט המוזיקלי שלה, שמממש את החיבור החזק שלה בין סטייל, מוזיקה ובמה. אלו הבחירות שלה -

מעצב: ג'פרי קמפבל

"מעצב הנעליים ג'פרי קמפבל הוא כנראה המעצב המועדף עליי. יש לי 'רק' שמונה זוגות שלו בינתיים, שמהווים 10% מאוסף הנעליים שלי. למרות שהן נורא מגביהות הן גם מאוד נוחות. וכמו שאני אוהבת להגיד - אני לוקחת איתי להופעות 'במה ניידת'. מבחינתי הגובה, הנוחות והעיצובים המטורפים שלו הם שילוש מנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שילוש מנצח של גובה, נוחות ועיצוב מטורף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פריט: קייס אייפון מאויר על ידי שירה ברזילי

"את הקייס הזה שהזמנתי מהאתר society6.com איירה חברתי הטובה והמוכשרת שירה ברזילי. מדובר באיור אחד מתוך חמישה ששירה הוזמנה לאייר בשביל רוברטו קוואלי, עם הפנים שלי. הפכתי את האיור הזה ללוגו שלי ומאז הוא מופיע אצלי בכל מקום. זה כבר הקייס השני שהזמנתי".

מיכל שפירא והאיור שכבש את רוברטו קוואלי. אינסטגרם, צילום מסך
"הפכתי את האיור ללוגו שלי"/צילום מסך, אינסטגרם

בלוג: ROCKVEROLL של הצלמת אורית פניני

"אני מאוד אוהבת את הצילומים של אורית פניני, ואני מאוד מתחברת לטעם שלה. הכרתי דרך הבלוג הזה גם מוזיקה וגם אופנה, והרבה דברים שהפכו לי לשימושיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אוהבת את הצילומים ומתחברת לטעם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יצירה: האלבום Back To Black של איימי ווינהאוס

"זהו ללא ספק האלבום שהכי השפיע עליי בשנים האחרונות. איימי בכלל, והאלבום הזה בפרט הוא האלבום שהכי נכנס לי ללב, ומשפיע עליי עד היום גם מוזיקלית וגם סגנונית-אופנתית. השילוב של איימי עם מארק רונסון הגאון פשוט מושלם, וזה החלום שלי לעבוד איתו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"האלבום שהכי נכנס לי ללב"/מערכת וואלה!, צילום מסך

קליפ: Florence + The Machine - Spectrum

"תמיד חלמתי על איך זה מרגיש להיות בתוך תמונה שלו, והקליפ הזה בבימוי של הגאון דיוויד לה שאפל הוא התשובה. חוץ מזה שזה שיר מעולה, אני כל כך אוהבת את מה שהוא עושה ואת האובר-אסתטיקה שלו. אני מאוד מתחברת בעצמי ללוק הדראגיסטי האובר-נשי הזה עד כדי מלאכותי. קליפ פשוט מדהים".

מקום: ננוצ'קה

"זה אחד המקומות האהובים עליי כבר שנים. עוד בלוקיישן הקודם, מאז שעבדתי שם בתור מארחת לפני מעל עשור, זה תמיד הרגיש ומרגיש לי כמו בית, עד כדי שלפעמים אני מוצאת את עצמי עולה לשיר על הבר בטעות. התפאורה שם כל כך סוריאליסטית, שאפשר להתלבש איך שבא ושום דבר לא נראה מוגזם. כבר יצא לי להגיע אחרי הופעות באאוטפיט מוגזם של מחוך וביריות, ויצא לי להגיע גם בפיג'מה".
לילינבלום 30 תל אביב.

ננוצ'קה. רוני ודנאי, מערכת וואלה! NEWS
"תפאורה סוריאליסטית בה שום דבר לא נראה מוגזם"/מערכת וואלה! NEWS, רוני ודנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully