וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג האיפור מאק משיק אתר מכירה מקוון בארץ

מותג האיפור מאק משיק אתר אונליין בעברית ומאפשר ללקוחות לרכוש קולקציות במהדורה מוגבלת, לצפות בסרטוני הדרכת איפור ולאתר את המייק אפ שהכי מתאים לגוון עור הפנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית האיפור של מאק/מערכת וואלה!, צילום מסך

יותר ויותר אנשים החלו לאזור אומץ ולרכוש קוסמטיקה מחנויות מקוונות. חברת הקוסמטיקה הקנדית מאק מצטרפת לגל ומשיקה אתר קניות חדש לישראל בשפה העברית.

בדיקה מגלה כי מגוון המוצרים באתר ומחירם זהה למגוון המוצרים בחנות. כמו ברשת, המוצרים באתר מסודרים על פי קטגוריות וניתן לקבל את כל המידע על המוצר. בין היתר, שם המוצר, הגוון שלו, משקל או גודל האריזה, לשם מה מיועד ומה מחירו. ולמי שבכל זאת ירצה מענה אנושי יוכל להשתמש בשירות הלקוחות באמצעות המייל או הטלפון. אופציה של צ'אט, תהיה קיימת בעתיד. אחד היתרונות באתר הוא שהלקוחות יוכלו לרכוש חלק מהקולקציות שמושקות כמהדורה מוגבלת לפני שהמוצרים מגיעים לחנות.

מי שחושש לרכוש מוצרי איפור ללא מאפרת שתסייע, באתר יעלו בקרוב מספר כלים אשר יעזרו ללקוחות לבחור את המוצר המתאים להם. למשל, בחירת גוון המייק אפ בעזרת מאתר המייק-אפים; מאתר המברשות המגלה מהי המברשת הטובה ביותר עבור כל עבודת איפור; ומאתר המסקרה, מסייע למצוא את המסקרה הנכונה לכל אחד. בנוסף, ישנם סרטוני וידאו אשר מדגימים טכניקות איפור שלב אחרי שלב בצירוף רשימת המוצרים בהם השתמש המאפר בסרטון.

המשלוח להזמנות חינם בשלושת החודשים הראשונים לפעילות האתר. בתום שלושת החודשים המשלוח יהיה חינם בכל קנייה מעל 200 שקלים, ובהזמנה מתחת ל 200 שקלים עלות דמי המשלוח תהיה בסך 15 שקלים. זמן אספקה - בין שלושה לחמישה ימי עסקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתון של מאק/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully