וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ב-5 נקודות: תיק פרחוני לגבר אצילי

לירוי שופן, עורך וואלה! אופנה

6.2.2014 / 8:28

כי נמאס ממסגרות משקפיים מרובעות, כי החורף מזמן ספרי בלשים וכי בקרים אפורים צריך להרים עם פס קול אנרגטי במיוחד - 5 הצעות מסוגננות לסוף השבוע, לגברים ובכלל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משקפיים של דמיר דומה, 375 אירו/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. שאלת משקפי השמש נעשתה לקריטית העונה. אחרי שכלו כל הקיצים מהדוגמאות המרובעות, נוסח הווייפרר של ריי באן, ואחרי שמסגרת הטייסים החזירה את נשמתה לבורא יותר פעמים מחתול רחוב ממוצע, חייבים למצוא פתרון יצירתי יותר לשמש הקופחת (ולגשם שממאן לבוא). דגם העדשות העגולות של המעצב הקרואטי-צרפתי דמיר דומה, שנוצר בשיתוף המותג מיקיטה, גם מצליח לחדש בעדינות עם הצורה וגם משלב מסגרת שקופה, כאחת המגמות הבולטות לקיץ 2014. 375 אירו. יש משלוחים לישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק פרחוני של פיליפ לים ל-Eastdane.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. העונה בקושי נשמה את נשימותיה הראשונות וכבר נרשם מיאוס כללי משלל הטרנדים שמציפים את השוק באגרסיביות שאינה יודעת שובע. תיק העור הקטן של המעצב הניו יורקי פיליפ לים, שיכול לשמש גם כפאוץ' מסוגנן בזמן שנזקקים לצמד ידיים חופשיות, מצליח להעניק זווית מעודנת לסיפור הפרחים לגברים שכבר נמצא בכל מקום. מי שיהיה חכם דיו, יסתפק רק בו כדי להעניק קצת עוקץ בריא להופעה מונוכרומטית. 675 דולרים באתר Eastdane.com. משלוחים בחינם לישראל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

3. הסאונדטרק שנתפר לתצוגת רנואר יכול להעיר לא מעט בקרים מנומנמים (ובעיקר מה שקורה מדקה 6:27 ואילך והפינאלה עם הרמיקס המשובח ל-Bug a Boo של דסטני'ז ציילד).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. כבר נאמר לא פעם שחורף הוא זמנם של הבלשים. שום מותחן ראוי לא עובד כהלכה בקיץ. הספר השני של דרור משעני בסדרת החקירות של החוקר אברהם אברהם, שקיבל את השם הנפיץ 'אפשרות של אלימות', מוכיח שגם בנופים של פרברי תל אביב אפשר לרקוח עלילה ממזרית ומודעת לעצמה, מתוחכמת ומלאת פניות חדות, המתחילה בארץ ומגיעה אפילו עד הפיליפינים. העובדה שמשעני הוא חוקר ספרות בלשים ניכרת בכל פרט, וניכר שנרקמת לה תחרות סמויה בין הקורא המשכיל לסופר המשכיל עוד יותר במירוץ אל הרוצח. הוצאת כתר, 259 עמודים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת טי משובצת מאריג של סקץ' לקיץ 2014/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. חולצות טי שנתפרו מאריג, כלומר מבד המשמש בין היתר גם לחולצות מכופתרות, הולכות להיות מגה-להיט בעונה הקרובה. ואין סיבה שלא - הן קלות ללבישה, נראות מלוטשות יותר מחולצת טי העשויה מבד טריקו רך, ויכולות להחליף בקלות את חולצות הפולו הפרקטיות. תוספת הדפס גראפי בולט, כמו בזו של המותג המקומי Sketch, הופכת אותן לאפילו מעניינות יותר. 289 שקלים, החל מהשבוע הבא בחנויות המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully