וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדר קאבר: שערי מרץ 2014 נחשפים

10.2.2014 / 8:26

קלאודיה שיפר מצטלמת בגיל 43, לילי אלן עושה קאמבק, קארה דלווין בעירום חלקי, מיילי סיירוס בעירום מלא וקייט מוס מציגה שער ראשון כעורכת אופנה - 5 שערי האביב הבולטים

האביב בפתח, ושערי גיליונות מרץ מתחילים לדלוף לרשת. גיליון מרץ למעשה מסמל את יריית הפתיחה של העונה החמה, והוא מהווה את המקבילה הקיצית של גיליון ספטמבר המפורסם (שמבשר את בוא עונת החורף). הגליונות לרוב עבים יותר, ההפקות מושקעות יותר, וניתן דגש מיוחד על הבשורות החדשות ועל הקולקציות הבולטות.

מיילי סיירוס על שער מגזין W

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומים: סריקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מזל שלצד הצילום מתנוסס שמה של מיילי סיירוס באותיות גדולות, אחרת היה קשה מאוד לנחש מיהי הכוכבת המעורטלת על שער המגזין האמריקאי W. התפשטות היא כידוע אחת הפעילויות החביבות על סיירוס חובבת הפרובוקציות, ולכן לפופ-סטאר הנועזת, שמשמשת גם כפרזנטורית החדשה של מרק ג'ייקובס, לא הייתה שום בעיה להצטלם עבור הצמד מרט ומרקוס כאשר רק מצעים לבנים לגופה. עם שיער קארה מאורך, גבות פלטינה תואמות, איפור מינמלי, הבלחה של כתובת קעקע וים של תכשיטי מתכת מאסיביים - העירום של סיירוס נראה אדג'י ואופנתי מתמיד.

קלאודיה שיפר על שער מגזין מארי קלייר בריטניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגיל 43 קלאודיה שיפר מצטלמת למגזין מארי קלייר בריטניה, תחת הטייטל "כיצד לעשות קריירה ולהצליח לשמור על הנישואים". למרבה הפלא הסופרמודל למודת השערים והתצוגות שעשתה חיל בניינטיז, נראית עגמומית על שער הגיליון האביבי. אולי זה האיפור החיוור, או התאורה הבעייתית אך שיפר עוצרת הנשימה אינה נראית הפעם במיטבה.

קארה דלווין על שער מגזין גאראז'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהתפשטה עבור מגזין LOVE, דוגמנית העל קארה דלווין מפגינה שוב עירום אמנותי. הפעם, על שער מגזין גאראז'. זהו למעשה שער כפול שכולל גם צילום ארטיסטי של הדוגמנית קרלי קלוס. בעוד שקלוס מכוסה במעין תכריכים צמריריים, דלווין, שהיא הדוגמנית המדוברת ביותר של התקופה הנוכחית, לוקחת את ההייפ צעד קדימה ומצטלמת בפוזה פרובוקטיבית במיוחד כאשר רק חלק עליון לגופה. באמצעות כף יד אחת היא מכסה את איבריה המוצנעים, כשמנח אצבעות היד השנייה מזכיר את מתאר השפנפנה של פלייבוי. דלווין אף העלתה לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה איור זהה לצילום, שבו כפות ידיה מאויירות כראשים של שפנפנות.

דריה וורבוי על שער מגזין ווג בריטניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמנם את השער של ווג בריטניה מעטרת הדוגמנית הקנדית-פולניה דריה וורבוי, אך הסקרנות שאופפת אותו נובעת מסופרמודל אחרת - קייט מוס. שער מרץ הוא שערה הראשון של מוס על תקן עורכת אופנה חדשה במגזין. דוגמנית העל הבריטית עברה לצד השני של המצלמה, סיגננה וניהלה אמנותית את הצילומים, והתוצאה נראית מהוקצעת להפליא. בטור עורכת שפרסמה אלכסנדרה שולמן, היא שיבחה את מוס על תרומתה ואף הדגישה כי לא כל עורכת אופנה הייתה לוקחת את נערת השער שלה ללילה של חגיגות בליל הצילומים.

לילי אלן על שער מגזין אל בריטניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהחליטה להתפייד מהתודעה לטובת קריירה בתחום האופנה וחיי משפחה, הזמרת הבריטית בת ה-28 בעלת המבטא הקסום ממשיכה במסע הקאמבק שלה, שהחל בשנה האחרונה. לאחר שהצטלמה לשער פברואר 2014 של מגזין אסקוויר ולשער דצמבר 2013 של מגזין לוק, אלן נוחתת על שער מגזין ELLE בריטניה, ובאמתחתה אישיוז של דימוי גוף, שאלות מבולבלות על החיים וכל אותן הפרעות שהיא נוהגת לשיר עליהן במתיקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully