וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של דפנה לוסטיג

10.2.2014 / 14:16

מהספוט הלוהט שמגיש לה קוקטיילים ברוח מד מן ועד למעצבת שעושה לה את זה יותר מכל האחרים בביצה - דפנה לוסטיג חושפת את הבחירות שלה ואפילו מגלה משהו קטן על משקפיים

דפנה לוסטיג. גיא כושי ויריב פיין,
דפנה לוסטיג/גיא כושי ויריב פיין

היא מבקרת אופנה ותרבות חדה, מגישה ברדיו, משמשת כפרזנטורית של קניון רמת אביב ושל מותג הבית של רשת סטורי והטעם המשובח שלה מכניס אותה בקביעות לרשימת המתלבשים המצטיינים - אין ספק שדפנה לוסטיג היא אחת הפאשניסטות העקביות והאיכותיות בביצה.

החיבור של לוסטיג (34) לאופנה הוביל אותה אף לשתף פעולה עם מותגים מקומיים כמו "אלף אלף" ו"המשקיפה", להקים ולתפעל בלוג מצליח על אופנת ילדים וכמובן להנחות תוכניות אופנה שונות בטלוויזיה. אלו הבחירות המסוגננות שלה -

המעצבת: טובל'ה

אופנה. נימרוד סונדרס, עיבוד תמונה
"טובל'ה האמא של המעצבים המקומיים"/עיבוד תמונה, נימרוד סונדרס

"אני בוחרת באמא של המעצבים המקומיים, טובל'ה. יש היום המון שמות מקומיים שאני אוהבת, מעריכה ולובשת. אבל אחת כמוה, שתמיד שמרה על רוח מקורית גם בעיצוב ובוודאי באישיות, לא היתה ואני מהמרת שגם לא תהיה לנו בקרוב. היא מרתקת, אייקון של אופנה ישראלית".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הפריט: משקפי שמש של "המשקיפה"

משקפי שמש בעיצוב דפנה לוסטיג ל"המשקיפה". קית' גלסמן,
"משקפי השם שעיצבתי על של אמא"/קית' גלסמן

"משקפי השמש שעיצבתי, 'המשקיפה 3> דפנהלו', ביחד עם מאיה ספיר, למותג שלה, 'המשקיפה'. קראנו לכל המשקפיים על שמן של בנות המשפחה שלנו והם כולם יקרים לי מאד. אבל בכל זאת אבחר באחד, יחיד ומיוחד - דגם 'נעמי' שנקרא על שם האמא המקסימה שלי, נעמי לוסטיג".

הבלוג: Red Carpet Fashion Awards

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ממיילי סיירוס ועד סופרסטאריות הודיות וסיניות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה בלוג של בחורה אנגליה בשם קת'רין, שסוקרת באדיקות מה לבשו אנשים מכל העולם על השטיחים האדומים. יש לה אחלה טעם ובנוסף לסיקור של המגה-סלבז הרגילים - ממיילי סיירוס ועד אנג'לינה ג'ולי - היא נוהגת לסקר גם הופעות של כוכבות צעירות ומעניינות יותר, פאשניסטות ועורכות אופנה מכל העולם וכוכבות לא מערביות. כך, אפשר למצוא אצלה את הסופרסטאריות ההודיות והסיניות, שיש להן סטייל מרתק. אחלה בלוג".

הקליפ: solange - losing you

"אחותה המוכשרת של ביונסה, סולנג', היא פאשניסטה מעוררת השראה ואשה עם טעם מושלם בבגדים. את הקליפ לשיר האחרון שלה היא צילמה בדרום אפריקה, כשהיא לובשת את כל מה שהפך אותה בשנים האחרונות לדמות מסוקרת ונערצת: בגדים צבעוניים, עזים, דומיננטיים ומקוריים. מבחינה אסתטית, הקליפ כולו הוא מבט מסחרר על נופים, אנשים וצבעים. וחוץ מזה, גם השיר יפיפה".

היצירה: סופת קרח של אנג לי

"אני בוחרת בכל סרט של הבמאי אנג לי, ובמיוחד ב'סופת קרח' ו'הר ברוקבק'. במאי כל כך מוכשר, עם מגע יד עדין אבל כל כך מאובחן ואישי. בעיני, ההבנה האסטית שלו היא אמיתית ועמוקה וניכר עד כמה חשוב לו שהויזאוליה תקרין מסר, תוכן ורגש. הוא מבין שאסתטיקה היא רובד אמיתי של ביטוי, שחשוב לא פחות מהמילים עצמן. אני מעריצה אותו".

המקום: אימפריאל קראפט קוקטייל בר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לדמיין שתכף דון דרייפר יתיישב בכסא הסמוך"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"העיצוב מזכיר בר של מלון משנות החמישים - חם וקצת וינטג'י - וכשנכנסים אליו נזרקים עידנים אחורה, וכמעט אפשר לדמיין שתכף דון דרייפר יתיישב בכסא הסמוך ויזמין ויסקי. אז לשם כיף לי לבוא לבושה קצת אחרת, בהשראת ג'ואן מאותה סדרה: בחצאית עיפרון הדוקה, עקבים גבוהים ואודם אדום מאוד".

הירקון 66 פינת טרומפלדור, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully