וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כניסה לישראלים: התצוגה של שאנל תתקיים בדובאי

12.2.2014 / 14:58

אחרי סינגפור וסן טרופה הקרקס הנודד של קרל לאגרפלד מסמן יעד חדש - תצוגת קולקציית קרוז 2015 של בית האופנה שאנל תתקיים בחודש מאי במפרץ הפרסי

אחרי סינגפור, מגיע תורה של דובאי. תצוגת קולקציית קרוז 2015 של בית האופנה שאנל תתקיים באמירות שבמפרץ הפרסי. כך נמסר בהודעה רשמית מטעם שאנל הבוקר (רביעי).

בהתחשב במסורת שפיתח בית האופנה, זוהי לא נסיעה יוצאת דופן. בעוד שאת הקולקציות העונתיות (אביב-קיץ וסתיו-חורף) מקפידים שאנל להציג במסגרת שבוע האופנה בפריז, הרי שאת קולקציות המעבר הם נוהגים לחשוף בשלל מקומות אחרים על פני כדור הארץ. את קולקציית קדם הסתיו האחרונה, למשל, הציגו בדאלאס.

קולקציית הקרוז, שהינה בגדר קולקציית מעבר יוקרתית בין החורף לקיץ, נחשבת לקולקציה הנמכרת ביותר של בית האופנה הפריזאי, עובדה שתרמה להפיכתה של תצוגת הקרוז למעוררת ציפייה לא פחות מהתצוגות העונתיות עצמן. כאמור, בשנים האחרונות הפכה בחירת מיקום התצוגה לחלק מסקרן לא פחות מהקולקציות עצמן. בין היעדים הקודמים בהם הוצגה קולקציית הקרוז של שאנל אפשר לציין את סינגפור, סן טרופה, ונציה, מיאמי ולוס אנג'לס.

קרל לאגרפלד, המנהל האמנותי של בית האופנה, אמנם חשף את היעד החדש והאקזוטי בו בחר לתצוגה שתתקיים ב-13 במאי, אך מיאן לחשוף פרטים נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסינגפור לדובאי. מתוך תצוגת קרוז 2013 של שאנל/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שאנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully