וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: אהבה היא למרוח סרום

שירלי אכסלרוד

13.2.2014 / 11:57

מה קורה כשגברים מחוספסים פוגשים בסרום שעולה אלפי שקלים או שמן לריכוך העור שמסביב לציפורן? מדור קוסמטיקה קלה מעמיד את הזוגיות למבחן. וגם – טיפולים מפנקים ליום האהבה

אין כמו וולנטיינס ושאר מועדי אהבה מומצאים כדי לבחון את הזוגיות. הפעם המבחן ערמומי פי כמה ולא מסתכם רק בכסף וסבלנות. שורה של גברברים מסוקסים קיבלו הזדמנות חד פעמית להתנסות במוצרי קוסמטיקה מעודנים ומשוכללים ובטיפולים מפונפנים או במילים אחרות – להקריב את גופם למדע היופי שבדרך כלל שמור לבנות הזוג שלהם. התוצאות לפניכם -

ח', שטקס ניקוי הפנים שלו כולל וויש מים חמימים, קיבל את מוצר הפילינג המאתגר אפילו-לידיים-מיומנות של דרמלוג'יקה. לא מדובר בשפופרת או מיכל שדורשים לחיצה קלה ואז קרצוף, שהרי לא באנו לפה לעשות חיים; הפילינג מגיע כאבקה טחונה דק שהופכת לפעילה במגע עם מים. כלומר – על ר' היה לבזוק כמות הגיונית מהאבקה על ידיים רטובות, להוסיף קצת מים לפי הצורך, ללוש את התערובת ואז לעסות את הפנים. והרי סיכום האירוע: "בזקתי מעט מדי מהאבקה. ואז בזקתי הרבה יותר מדי, ושאפתי ענן אבק עד כדי התקף שיעול. שלב הוספת המים לא היה יותר פשוט. הידיים לא היו מספיק רטובות, ואז הוספתי קצת מים והכל נשטף. בניסיון השלישי הערבוב הצליח - קיבלתי משחה במרקם בלילה לשניצל, ובריח דומה. שלב הקירצוף עבר בהצלחה: בתנועות סיבוביות ולא באזור העיניים. התוצאה מוצלחת ביותר – תחושת ניקיון נעימה בצורה יוצאת דופן וגילוח משופר. התמכרתי! עברתי להשתמש בפילינג כל יום - כשמתרגלים, זה אפילו לא מטרחן. רק הריח ממשיך להיות משונה גם אחרי חודש".

דרמלוג'יקה, פילינג אורז daily microfoliant, מחיר: 338 שקלים ל-75 גרם. תאריך תפוגה: אין. להשיג בנקודות מכירה מורשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
דרמלוג'יקה, פילינג אורז daily microfoliant, מחיר: 338 שקלים ל-75 גרם/מערכת וואלה, צילום מסך

ר', שאם רק יתנו לו יתפוס שפיץ בציפורן ויכרסם אותו עד המרפק, התבקש למרוח את ציפורניו בשמן לטיפוח הציפורן והעור של מלכת הז'אנר, אסי. המפגש הסתיים ברגשות מעורבים: מצד אחד, ר' חיכה בחשש לגל מטמטם חושים של אדי לק, וקיבל ריח פירותי משגע. עוד בחיובי: אחרי עיסוי קל השמן נספג מהר יחסית, ותוך כמה ימים שיפר ללא היכר את מראה ציפורני האיכר הכסוסות ומוכות הגורל ואת שבבי העור היבש שסביבם. ובכל זאת, ר' והשמן לא ייפגשו יותר - דוק השמנוניות הקל שנשאר בקצות האצבעות, והמוטוריקה העדינה הנדרשת למריחה איטית עם מברשת – עשו את שלהם.

אסי, Apricot cuticle oil, מחיר: 82 שקלים ל-13.5 מ"ל. תאריך תפוגה: אין. להשיג בסופר פארם

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אסי, Apricot cuticle oil, מחיר: 82 שקלים ל-13.5 מ"ל/מערכת וואלה, צילום מסך

דברים שצריך לדעת על ג': הוא מסתבן וחופף באותו סבון, אוהב שווארמה, ישן מעט מדי, ודווקא מקפיד למרוח קרם לחות - אבל מסתפק באחד שקונים בסופר. לכן, ג' הוא המועמד הנכון לבזבז עליו את סרום הדיטוקס החדש של סיסלי, שמבטיח להעביר את העור ניקוי רעלים יסודי, מתאים למי שמזבל לעצמו את הגוף ועולה כמו כלייה.

ג', שחש תערובת משונה של התרגשות ובוז מהמוצר שמחירו כתקציב הקוסמטיקה שלו לשנתיים, קם בבוקר מאוהב. ננסה לפרוט את הוואו! שלו למשפטים קצת יותר ארוכים: "ריח עדין של תה בדואי אצילי. לא דביק, לא שומני, כמעט בלתי מורגש אחרי המריחה. מה שנקרא אצלכן - מרקם אלוהי. אחרי שבוע של שימוש, העור פשוט נראה יותר טוב, אחיד ורגוע. מה שנקרא אצלי – תחת של תינוק. אם הייתי יכול, הייתי מורח אותו גם על האיברים הפנימיים". הסרום מיועד לטיפול של חודש, ומגיע באריזת משאבה משובחת, נוחה וחסכונית, עד כמה שחסכון הוא פיתוי במחירים האלה.

סיסלי, BOTANICAL D-TOX, מחיר: 1,171 שקלים ל-30 מ"ל. תאריך תפוגה: אין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סיסלי, BOTANICAL D-TOX, מחיר: 1,171 שקלים ל-30 מ"ל/מערכת וואלה, צילום מסך

המלצת היום שלנו לשיפור הזוגיות, היא בילוי בנפרד:

המתנה הכי יפה שאפשר לתת לגבר לוולנטיינס היא כמובן הצצה אל תוככי מקדש ההעצמה הנשית המוביל במזרח התיכון. פעם בשנה זה קורה, כשהספא לנשים "כולה" בוחר להעצים ללא הבדלי מין, ופותח את שעריו המסתוריים גם לגברים, ומאפשר להם לטעום מכל הדברים הנפלאים שקורים שם. לקראת האירוע, הוזמן הנסיין ת' להתוודע אל המקום אותו הוא מכנה בסתר 'בית הפות', ולהתנסות בטיפול שיאצו. ת' התפעל מהמלתחות המאובזרות והנוחות שחושבות על הכל, החל מהסבון והשמפו במקלחת וכלה במקלות האוזניים, מחדר ההמתנה טוב הטעם שמשקיף אל הים. רק הטיפול היה לו קצת עדין וליטופי מדי.

ובשם השיוויון בנטל, בכולה מציעים טיפול חדש גם לנשים – טיפול משולב באבנים חמות וקרות המכונה "תרמותרפיה" (שהיא, מסתבר, אמנות ריפוי עתיקה שמקורה בתרבות האינדיאנית). מרבית העיסוי נעשה עם אבני בזלת חמות, שמחליקות לעומק על שרירים דואבים בעזרת שמן, ומדי פעם משתלבות בתמונה, בהרמוניה מוחלטת, אבני שיש קרירות ומרעננות שהופכות את העניין למתוחכם תחושתית ובעיקר מאוד מאוד נעים. האינדיאנים האלה יודעים לפנק. מסתבר שדווקא אבני בזלת חמות הן ידידותיה הטובות ביותר של האישה. הן ירגיעו לכן את הקרבורטור ואת הנשמה, ינחמו אתכן יותר מפירה עם חמאה, ואחרי שעה ורבע מושלמות ומעלפות בחברתן, החיים נראים, ולו עד הבוקר שלמחרת, יפים ורגועים יותר.

יום מיוחד לגברים בלבד ב- 23.2. מגוון טיפולים של 60 דקות ב-330 שקלים והנחות במחלקת בגדי הגברים; טיפול באבנים חמות וקרות, 75 דקות – 420 שקלים. "כולה" - בית בנמל, האנגר 26, נמל תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ספא כולה. מעכשיו יש גם יום לגברים/מערכת וואלה, צילום מסך

ולשאר הזוגות שהצביעו למפלגת "יש עתיד" -

ולאלה שמעדיפים את הבילוי הזוגי שלהם משותף, ואפילו מול הים ובתוספת מצע נובורישיות פריך, מומלץ לשקול את החבילה הזוגית ב"ספא שיזן". בחלל הספא ששופץ לאחרונה ומריח כמו אסקפיזם של הביוקר, כולל ניחוח קל של כלור מהבריכה האולימפית המקורה, תוכלו לקבל חבילה שכוללת טיפול זוגי של חצי שעה (ואם תיפלו על נועם המטפל, היו סמוכים ובטוחים שיהיה זה טיפול אינטנסיבי, אכזרי ופוקק עצמות), יין, כניסה חופשית למתקני הספא, בריכה, סאונה, ג'קוזי ומוצר טיפוח במתנה. בעיה מסיימת נרשמה בפסקול שליווה את הטיפול – לא דולפינים, יערות גשם או כלי מיתר עדינים, כי אם מוזיקת כנסיות מדכדכת בלופ (אז אולי כדאי שתביאו את השיר שלכם מהבית).

חבילה זוגית בחודש פברואר - 520 שקלים. ספא שיזן, מלון דניאל הרצליה מרשת טמרס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ספא שיזן במלון דניאל הרצליה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully