וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה נשים: הסטייל של נשות המנהיגים

13.2.2014 / 0:54

לאורך ההיסטוריה סיפקו נשות נשיאים וראשי ממשלה לא מעט רגעים אופנתיים מרשימים. לרגל ולנטיינס דיי 2014, קבלו את מצעד הרעיות - משרה נתניהו ועד קרלה ברוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרה נתניהו מפגינה בשבוע האחרון את השינוי האופנתי שעברה. שיערה של הפסיכולוגית ורעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו הובהר ועוצב מחדש בקווים עכשוויים על ידי מעצב השיער ז'אן כהן. בחירת הבגדים משקפת את גזרתה החדשה והדקה יותר, כיאה למי שמתלווה לבעלה בנסיעות לחו"ל ומסייעת לו באירוחם של מנהיגים מהעולם.

מישל אובמה. AP
מישל אובמה/AP

מישל אובמה בשמלה של קרולינה הררה במפגש בין נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, לבעלה, נשיא ארצות הברית ברק אובמה, באחת ההופעות המרשימות ביותר אי פעם. אובמה הפגינה השבוע יכולת לשדך בין סגנון מאופק לבין בחירת צבעים עכשווית.

ג'קלין וג'ון קנדי עם הגעתם לשדה התעופה של דאלאס, טקסס, ביום ההתנקשות בנשיא, 22 נובמבר 1963. GettyImages
ג'קלין וג'ון קנדי עם הגעתם לשדה התעופה של דאלאס, טקסס, ביום ההתנקשות בנשיא, 22 נובמבר 1963/GettyImages

ג'קי קנדי בהופעה שנכנסה להיסטוריה. לא רק משום שחליפת השאנל התאימה לה כל כך, אלא שזו הייתה גם מערכת הלבוש אותה לבשה ביום רצח הנשיא קנדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנת 2004 הפתיעה לורה בוש בצילום חג מולד סטנדרטי עם שמלה מרשימה באדום עמוק, שחשפה מחשוף עמוק לא פחות עם זאת, מדובר באחת ההופעות המוצלחות יותר של אשת הנשיא דאז, ג'ורג' וו בוש, שבדרך כלל נודעה בטעם שמרני במיוחד.

קרלה ברוני סרקוזי מגיעה לארוחת צהריים לכבודו של הנשיא סרקוזי בארמון זרזואלה במדריד, ספרד, 27 אפריל 2009. Carlos Alvarez, GettyImages
קרלה ברוני סרקוזי מגיעה לארוחת צהריים לכבודו של הנשיא סרקוזי בארמון זרזואלה במדריד, ספרד, 27 אפריל 2009/GettyImages, Carlos Alvarez

לכאורה רק ארוחת צהריים רשמית בספרד, אבל ההופעה הקוקטית של קרלה ברוני מ-2009 מוכיחה מדוע היא נחשבת לאשת הנשיא המסוגננת מכולן. בחירה מדוייקת של גוון, וגזרה המבליטה בעדינות קו הכתפיים. נעלי החתלתולה השלימו מראה אלגנטי אך לא בוגר מדי.

אימלדה מרקוס, 1971. GettyImages
אימלדה מרקוס, 1971/GettyImages

אימלדה מרכוס, אשת שליט הפיליפינים פרדיננד מרקוס, אמנם נודעה באוסף נעליים ענק שעורר את זעמם של תושבי מדינתה, אבל כפי שאפשר לראות בתמונה הזו מתחילת שנות ה-70, היה לה טעם משובח גם בכל מה שקורה מעל לרגליים. שמלת משי מקושטת היא לפעמים כל מה שצריכה מי שהייתה בצעירותה מלכת היופי של עירה.

להילרי קלינטון אין רגעי אופנה רבים (למעשה, אין לה רגעי אופנה של ממש כמעט בכלל), אבל הנה הוכחה משנת 2009 (אחרי שביל קלינטון כמובן סיים את תפקידו כנשיא, וכשהיא כבר התמנתה לשרת החוץ בממשל אובמה) לכך שקצת צבע יכול לשנות את התמונה. הבלייזר האדום אמנם כבד ושמרני, אבל בחירת הגוון העז יצרה חיוניות שבדרך כלל נפקדת מההופעות הציבוריות שלה.

הזוג הנשיאותי רונלד וננסי רייגן מארחים את הנסיך צ'ארלס והנסיכה דיאנה בבית הלבן, יוני 1985. AP
הזוג הנשיאותי רונלד וננסי רייגן מארחים את הנסיך צ'ארלס והנסיכה דיאנה בבית הלבן, יוני 1985/AP

ננסי רייגן, אשת הנשיא רונלד רייגן, באחת התמונות היפות שלה אי פעם. לצידה אמנם הנסיכה דיאנה היפהפיה, אבל רייגן היא זו שסוחפת את הרגע עם שמלה מופלאה ומקושטת בלבן. אחת מנשות הנשיא האלגנטיות שידעה ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully