וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצת ראש: קולקציית קפסולה משותפת לקסטרו וגדעון אוברזון

לירוי שופן

17.2.2014 / 9:51

קסטרו הודיעה על קולקציית קפסולה משותפת של בגדי ים עם המעצב גדעון אוברזון. מחירי הפריטים צפויים להיות נגישים והקולקציה תימכר בסניפי הרשת לקראת סוף חודש מרץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גדעון אוברזון. קולקציה משותפת עם קסטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת האופנה הישראלית קסטרו והמעצב גדעון אוברזון הודיעו הבוקר (שני) על שיתוף פעולה יצירתי. שני הצדדים עיצבו בחודשים האחרונים קולקציית קפסולה של בגדי ים, שתימכר תחת שמם המשותף ברשת קסטרו. הקולקציה, לנשים בלבד, תושק במהלך חודש מרץ הקרוב ותכלול רק בגדי ים, במגוון גזרות והדפסים. קולקציית הקפסולה, שתמותג תחת הקו בלאק של קסטרו, צפויה להימכר במסגרת הטווח המקובל בסניפי הרשת. מחירי הפריטים יהיו נמוכים משמעותית ממחירי העיצובים של אוברזון.

בראיון חג לראש השנה בוואלה! אופנה רמז אוברזון, שבעבר עיצב עבור גוטקס, על הפרויקט המיוחד. זהו חלק מתהליך החזרה של אוברזון אל שוק בגדי הים, לאחר שבארבע השנים האחרונות השליטה על קו בגדי הים הנושא את שמו הייתה נתונה לאחרים.

"אנו שמחים וגאים לארח את גדעון אוברזון, מעצב בגדי הים המוביל בישראל, ולהציג יחדיו את כתב ידו בעל המוניטין העולמי והבלתי מתפשר, בקולקציית בגדי ים של אוברזון ברשת קסטרו", אמר בהודעה לתקשורת גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו.

תצוגת אופנה קסטרו קיץ 2014. בן קלמר
מתוך תצוגת קיץ 2014 של קסטרו/בן קלמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully