וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס לוקחת את דיוויד בואי

20.2.2014 / 16:31

קייט מוס, הדוגמנית הבריטית הכי רוק בתעשייה, אספה עבור דיוויד בואי את הפרס שקיבל בטקס הבריטס כשהיא לבושה בחליפה לוהטת מימי זיגי סטארדאסט

מה זה עוד פרס עבור כוכב הרוק עטור השבחים והזכיות דיוויד בואי? הרוקר הבריטי של כל הזמנים כנראה כבר לא מתרגש מאירועים מיוחדים, לכן הרשה לעצמו להיעדר מטקס פרסי הבריטס שנערך אמש (רביעי) בלונדון.

על פי ההודעה הרשמית, בואי בן ה-67 נאלץ להיעדר מטקס פרסי המוזיקה בשל סיבות אישיות. עם זאת, במקום לדבר אל הקהל מבעד לסרטון וידאו מוקלט מראש, הוא החליט לשלוח את חברתו הטובה משכבר הימים קייט מוס לקטוף עבורו את הפרס בקטגוריית האלבום הטוב של השנה. מוס הלכה עם המחווה עד הסוף והפתיעה את הקהל בבגד גוף אדום וקצרצר מעוטר בהדפס של ארנבות מימי זיגי סטארדאסט.

מוס לבשה את התלבושת המקורית מהמלתחה של סיבוב ההופעות שקיים בואי בשנת 72', המכונה "תלבושת יצורי היער", ואף התייחסה בנאום הזכייה שהכתיב לה בואי לאותה התלבושת; או כפי שבואי בעצמו היטיב לנסח - "במיתולוגיה היפנית הארנבות מהתלבושת שקייט לובשת מגיעות מהירח. קייט מגיעה מוונוס ואני מגיע ממארס, זה נחמד. יש לי את העונג לזכות בפרס, לא כך קייט? אני חושב שזו דרך נהדרת לסיים את היום".

קייט מוס מקבלת בשמו של דיוויד בואי את פרס הבריטס 2014. GettyImages
ד"ש מבואי. קייט מוס לוקחת את פרס הבריטס/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוס במחווה אחרת לבואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully