וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיסוני יציגו בשבוע האופנה גינדי תל אביב

25.2.2014 / 12:26

לאחר שביטל ברגע האחרון בשנה שעברה, בית האופנה היוקרתי מיסוני יגיע לארץ על תקן אורח הכבוד של שבוע האופנה גינדי תל אביב. על המסלול תוצג הקולקציה לקיץ 2014

נציגי שבוע האופנה גינדי תל אביב הכריזו הבוקר כי בית האופנה האיטלקי מיסוני הוא אורח הכבוד שיפתח בתצוגת אופנה מיוחדת את רצף האירועים. התצוגה של מיסוני, שתציג את הקולקציה של בית האופנה לקיץ 2014, תתקיים במסגרת ערב גאלה מיוחד ב-9 במרץ.

בית האופנה מיסוני, שנוסד על ידי אוטביו ואשתו רוזיטה מיסוני בשנת 1953 וכיום מנוהל על ידי בתם אנג'לה, הציג קולקציה ראשונה לקראת סוף שנות ה-50 של המאה הקודמת. העסק המשפחתי נודע בטכניקות אריגה ופיתוח טקסטיל - בין אם כדוגמאות מזוגזגות בצבעים עזים ובין אם כעבודת גובלן פרחונית - המאפיינות רבים מעיצוביו העונתיים. מתחילת דרכו סחף רבות מהנשים המשפיעות בתעשיית האופנה, החל מאנה פיאג'י ועד דיאנה פרילנד. בשנה שעברה, כחלק ממאמציו להרחיב את השפעתו בעולם, חבר בקולקציה מתוקשרת עם רשת האופנה האמריקאית הזולה טארגט.

מוטי רייף, מפיק שבוע האופנה, אמר בהודעה לתקשורת כי "אנו נרגשים מאד לבואם של בית האופנה המוביל והמכובד ביותר מיסוני לתל-אביב. אנו רואים בכך גאווה גדולה שבית אופנה כה גדול בעולם מגיע לאירוע הגאלה של שבוע האופנה של המעצבים הישראלים. זו הצדעה ברמה הבינלאומית לרמת עיצוב האופנה בישראל ולהפקה הבינלאומית הגבוה של שבוע האופנה".

כזכור, כבר בשנה שעברה היה אמור בית האופנה האיטלקי לנחות בתל אביב באותן נסיבות, אך ביטל את השתתפותו ברגע האחרון בשל חששות מהמצב הבטחוני בארץ.

במסגרת הביקור, שהופק בשיתוף בוטיק אמור בכיכר המדינה בתל אביב, צפויות להגיע לישראל אנג'לה ומרגריטה מיסוני, שכאמור אחראיות בין היתר על עיצוב הקולקציות והניהול האמנותי. במסגרת ביקורן הקצר הן אף ייפגשו עם מעצבי האופנה הישראלים אשר יציגו בשבוע האופנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב אצלנו. מיסוני אביב-קיץ 2014/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully