וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרעים של סטייל: 5 ג'ינסים ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

20.3.2014 / 6:55

ג'ינס זה אחלה - אבל ג'ינס עם קרעים, במיוחד בגזרת בויפרנד, מסתמן כלהיט הגדול הבא של האביב. הילית וולברג מאתרת ברשת חמישה ג'ינסים שווים במיוחד בחמש רמות מחיר

הטרנדים בתחום הג'ינס לאביב והקיץ הקרובים נעים על טווח רחב יחסית שבין גזרה רחבה וגבוהה, סקיני וגזרות משוחררות וקרועות שקורצות אל הניינטיז - אך היה זה ג'ינס אחד מסויים שמשך את תשומת הלב בשבוע האופנה האחרון שנערך בניו יורק. תומסי היל, עורכת האופנה של המגזין "מרי קלייר", דגמנה מכנסי ג'ינס קרועים עם טלאים של ג'ונייה וואטנבה והפכה בבת אחת את הגזרה הרחבה והקרועה ל-IT ג'ינס של הרגע.

גזרת הבויפרנד הגיעה אלינו לפני כמה עונות אבל החידוש לקראת העונה הנוכחית הוא בקרעים, או באלמנטים שמיישנים את הג'ינס ומעניקים לו נינוחות מרושלת שממשיכה את קו הגזרות הרפויות של העונה הקודמת. היות ומדובר באביב, רוב הג'ינסים מתקפלים מעל הקרסול ברישול ומופיעים בעיקר בצבעים בהירים ומרעננים. הג'ינס המקורי של וואטנבה מתהדר גם בטלאים ובגדילים בתחתית כדי לספק עניין נוסף, אך אם אין ברשותכן מעל ל-2,000 שקלים להשקעה במקור, הנה כמה הצעות הגשה ששואבות השראה מאותו הלוק.

עד 100: הכפרי המחוספס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פוראבר 21 מציעים גרסה זולה ומחוספסת לג'ינס הקרוע עם גזרה ישרה, חצי נמוכה וגוון כחול קלאסי. הקרעים חושפים מידה נכונה של עור ובקיץ יספקו אוורור מתבקש.

ג'ינס קרוע, פוראבר 21, 98 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 200: השיפוצניק

הגרסה של אסוס לג'ינס הקרוע מוסיפה גם כמה כתמי צבע לתערובת כדי להפוך את המראה לקז'ואלי במיוחד ושטיפת וינטג' משופשפת למראה עתיק. הגזרה מגיעה ממש מתחת לפופיק והמתהדקת סביב הקרסול למראה סלים שהולך נהדר עם עקבים גבוהים ועדינים במיוחד.

ג'ינס וינטג' ווש, אסוס, 199 שקלים

עד 300: הצחור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ינס הבויפרנד של BDG, מותג הבית של אורבן אאוטפיטרז, גזור בגזרת סלים מאריכת רגליים וחתוך באסטרטגיות מעל הברך. הקלות שלו הופכת אותו לנוח במיוחד ללבישה וצבע השמנת מספק תחושה מרעננת במיוחד לקראת האביב.

ג'ינס קרעים לבן, אורבן אאוטפיטרז, 210 שקלים

עד 400: המלוכלך הנקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שמעדיפה את המראה הנקי יותר ועדיין רוצה ללכת על פי צו הטרנד הנוכחי, הפיתרון של בלאנק הוא מושלם. ג'ינס הסטרץ' המדובר הוא גם צר וגם נינוח על הגוף ותוספת הקרעים המינימאלית בברך ומעל הירך מספקת מגע קטן של קרע ששומר על אלגנטיות יחסית.

ג'ינס קרעים, שופבופ, 340 שקלים

ללא גבולות: המקור של ג'ונייה וואטנבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקור שמספק את ההשראה זמין אף הוא תמורת סכום סמלי צנוע באגף הדנים של ברני'ז ניו יורק. הקרעים, הטלאים והגדילים בתחתית מעמיסים על הג'ינס תחושה חדשה של וינטג' עם טוויסט עכשווי שמספקים את כל העניין שהאאוטפיט שלכן צריך. בניגוד למוצג בתמונה, רצוי לצוות לג'ינס נעלי פאמפס עדינות וגבוהות למדי שיאריכו את הרגל.

ג'ינס טלאים וקרעים של ג'ונייה וואטנבה, ברניז ניו יורק, 2642 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully