וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: מסקרה עם עקמת הפין

שירלי אכסלרוד

27.2.2014 / 11:54

אין מנוס מלהתמודד מחדש עם השאלה הנצחית בעולם הטיפוח - מפרידה, מעבה או מאריכה? מדור קוסמטיקה קלה שולף את המסקרות החדשות ומגלה מי מבטיחה חוויה בוצית ומי דווקא לא

פורים, חורף שרבי ויבש כמו מדבר סהרה ושאר סיבות שבגללן עדיף להתנחם בסגולות שיכולה להביא איתה מסקרה טובה, ולהעלות מחדש את השאלה הנצחית – מפרידה, מעבה או מאריכה?

המסקרה של קלרינס סובלת – או נהנית, תלוי את מי שואלים, ממה שהגדירה הנסיינית א' כ"עקמת הפין". מין טוויסט זוויתי בקצה, שבקלרינס קוראים לו "צורת טורבינה, שתופסת את הריסים אחד אחד, מצפה אותם מהשורש ועד לקצה ואז מעגלת בעדינות". העניין הוא שהטורבינה הזאת באמת נותנת עבודה - קלרינס היא מצטיינת המדור עם מברשת מושלמת, חומר משיי ונעים שנמרח ללא גושים, ומעצב ריסים גמישים ואלגנטיים, נטולי גושים או פירורים ובדיוק בצבע השחור הנכון. המארז מרובע, מוזהב ויפה תואר.

קלרינס, Be Long Mascara, מחיר: 167 שקלים. להשיג בסופר פארם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלרינס, Be Long Mascara, מחיר: 167 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצמרת, ראש בראש עם הטורבינה של קלרינס, ניצבת המסקרה של המותג הגרמני הנחבא אל הכלים MALU WILZ. הנסיינית ש' הללה את "אחת המסקרות הטובות שנתקלתי בהן – המברשת רגילה לגמרי, אבל החומר הוא כזה שממנו עשויים חלומות. של ריסים, לפחות: מחליק, ללא גושים, פירורים או טינופת אחרת על העפעפיים, ונטול ריח כימיקלי מטריד. למרות השם שנתנו לה, המראה טבעי לגמרי, בדיוק מהסוג שאני אוהבת. מושלמת".

MALU WILZ, דרמטיק מסקרה, מחיר: 126 שקלים. להשיג באתר החברה ואצל קוסמטיקאיות מורשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
MALU WILZ, דרמטיק מסקרה, מחיר: 126 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצר מוצלח נוסף אפשר למצוא גם אצל המותג הצרפתי העילאי והמתנשא סטנדל, שמבטיח לא סתם מסקרה, כי אם "מגה מסקרה, שמשלבת כל מה שנשים רוצות". שזה, חוץ מקצת יותר הבנה, וקיצי קיצי בגב, מתברר כ"הזנה, חיזוק, טיפוח עיבוי ועמידות מוגברת".

הנסיינית פ' מדווחת על ידית סטנדרטית ונוחה למדי לאחיזה, מברשת דקה יחסית, שמצליחה להגיע ביעילות גם לזוויות העין, וחומר רטוב במידה הנכונה שהקנה לה מראה עירני אם כי לא דרמטי מדי, אחרי כמה משיכות ספורות. גם יכולת השרידות לא רעה, ונטולת פירורים. המארז צנוע באופן מאכזב, אך המחיר, יחסית למותג עילאי ומתנשא, מפתיע לטובה.

סטנדל, MASCARA, מחיר: 117 שקלים. להשיג ברשת אפריל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטנדל, MASCARA, מחיר: 117 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לייקרה, מסתבר, יש לא רק בתחתונים, כי אם גם במסקרה החדשה של רימל לונדון, והיא אמורה למנוע נוקשות ושבירה של הריסים.

הנסיינית מ' מסכמת אותה כאובר דה טופ בכל מובן – היא רטובה מאוד, ומגיחה מהמארז כשהיא טובעת בכמויות בוץ אדירות, ומצריכה ניגוב עודפים יסודי לפני המריחה. המברשת עצמה עצומת מימדים, אולי השמנמנה ביותר שמ' נתקלה בה אי פעם, ויד בלתי מיומנת לא תצליח למרוח את הריסים מבלי לטנף ברדיוס של קילומטר מסביב לעיניים. מי שתצליח לגבור על כל המכשולים האלה, תזכה בריסים מעובים ביותר.

המארז בירוק זוהר נראה זול ופושטי, אך יעיל במצבים של פשפוש נואש בעומק תיק האיפור.

רימל לונדון, SCANDLEYES LYCRA flex MASCARA, מחיר: 105 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רימל לונדון, SCANDLEYES LYCRA flex MASCARA, מחיר: 105 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחרות "המסקרה שהצליחה להתייבש ולהתפורר בזמן הקצר ביותר אחרי שנמרחה על הריסים" זוכה החדשה של רבלון. עם ידית עבת מתניים ומברשת רחבה במיוחד, הנסיינית מצאה אותה קשה לתמרון, וטובה בעיקר למי שמעוניינת במראה הדביבון הפופולרי. נתנחם במארז החמוד.

רבלון, Mascara Lash Potion, מחיר: 117 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רבלון, Mascara Lash Potion, מחיר: 117 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully