וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של יעל גולדמן

4.3.2014 / 8:27

היא מתלבשת במיוחד לתיאטרון, נפעמת מדון ובטי דרייפר ויש לה נעליים של מותג עילית שמצילות אותה בכל פעם שהיא צריכה לדפוק הופעה. מה עושה את זה ליעל גולדמן?

יעל גולדמן על סט הצילומים של רונן חן לאביב-קיץ 2014. אלון ראובני,
יעל גולדמן על סט צילומי קולקציית קיץ 2014 של רונן חן, בפעם השמינית/אלון ראובני

בשבוע הבא תציין הדוגמנית יעל גולדמן (35) שמונה עונות בהן היא מובילה את מותג האופנה של רונן חן בתצוגה מיוחדת לציון עשרים שנים לפעילות המעצב בשבוע האופנה גינדי תל אביב. אגב, לגולדמן רומאן ארוך עם תעשיית האופנה - הדוגמנית האצילית הצטלמה בעבר למגזינים בינלאומיים, למותגים נחשבים כמו ארמאני, גלרי לפאייט, ה.שטרן וקרוקר, ואף עושה חיל גם על המסך הקטן. רגע לפני שהיא עולה על המסלול החגיגי, היא מסמנת את הבחירות האופנתיות שלה -

המותג: מארק ביי מארק ג'ייקובס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שיקי ולא מתאמץ". מארק ביי מארק ג'ייקובס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"קו צעיר, איכותי, שיקי ולא מתאמץ של מעצב באמת מוכשר. אני מוצאת את עצמי ממלאת את הארון שלי בעוד פריט ועוד פריט. אביזרים בעיקר, אבל גם בגדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הפריט: נעליים של מיו מיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לפני כמה שנים הוזמנתי דרך חברים של הוריי להשתתף באירוע גיוס כספים עבור הקהילה היהודית, אירוע התנדבותי שנערך בארצות הברית. הם התעקשו להלביש אותי לאירוע, כולל זוג נעליים של מיו מיו שהמארגנים התעקשו שאקח במתנה. היה לי נורא לא נעים, אבל בסוף הסכמתי. מאז, איכשהו, הן מצילות לי כל הופעה. כל פעם שאני נתקעת, אני שולפת אותן מהמגירה. הן קלאסיות, ומתאימות לכל בגד".

אונליין: אינסטגרם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פלטפורמה שמחברת אותי לאופנה בחו"ל". האינסטגרם של מגזין Instyle/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני לא עוקבת אחרי בלוגים, לא בארץ ולא בחו"ל. גם באתרי קניות לא תמצאו אותי. בחיים לא קניתי לעצמי בגד באינטרנט. אני מאלה שממששות ומודדות. אם יש פלטפורמה שבכל זאת מחברת אותי לעולם האופנה בחו"ל, זה האינסטגרם. שם אני דווקא עוקבת אחרי לא מעט עיתוני אופנה, מ-V ו-W ועד Instyle, ואחרי לא מעט בתי אופנה, מבלנסיאגה ועד טום פורד".

הקליפ: Freedom by George Michael

"אני לא זוכרת קליפ אחר שהשתמש בצורה כל כך מופגנת בדוגמניות".

היצירה: מד מן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סדרה שפורטת אצלי על כל כך הרבה נימים". מד מן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מכל הסדרות שראיתי, ואני רואה את כל המצוינות, זו האחת. זו סדרה שהצליחה לפרוט אצלי על כל כך הרבה נימים, מהפן האסתטי דרך הכתיבה ועד המשחק. הייתי מאוהבת בדון דרייפר, מאוהבת עם רשות, כשאורי לידי במיטה (שם אנחנו אוהבים לראות טלוויזיה). מצד שני, הייתי מאוהבת גם בה, בבטי דרייפר. כל הסדרה הזאת היא משהו חד פעמי. לא חושבת שמישהו יצליח לשחזר או לתפוס את ה- je ne sais qoi שיש לה".

המקום: התיאטרון

אירוע פתיחת הבימה. נמרוד סונדרס
"מפריע לי שאנשים באים לתיאטרון מוזנחים". תיאטרון הבימה/נמרוד סונדרס

"התיאטרון. אני הולכת ללא מעט הצגות בתיאטרון, לפעמים לפרמיירות ולפעמים להצגות רגילות, כל דבר שאורי או מיה (דגן, גיסתי וחברתי הטובה) משחקים בו וכמובן גם הצגות של חברים שמשחקים או מביימים. אני מאוד אוהבת להתלבש לתיאטרון. לא ג'ינס וטי-שירט. גם לא שמלות ערב מפוצצות, כמובן, אבל בהחלט מתלבשת יפה ומתאפרת. קצת מפריע לי שאני רואה אנשים באים לתיאטרון כאילו הגיעו ישר מהעבודה,
מוזנחים וקז'ואליים. הייתי רוצה שנהיה קצת יותר כמו בחו"ל, שם אנשים נורא מכבדים את סוג הבילוי הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully