וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה בתחרות המעצב הבא: רימה רומנו

12.3.2014 / 16:44

בתחרות המעצב הבא "Upcoming Designers" שהתקיימה במסגרת שבוע האופנה תל אביב גברה המעצבת הצעירה רימה רומנו על תשעה מעצבים מקומיים וזכתה במלגה על סך 15,000 שקלים

שבוע האופנה גינדי תל אביב 2014. בן קלמר
מתוך התצוגה של רימה רומו זוכת נתחרות המעצב הבא בשבוע האופנה/בן קלמר

המעצבת הצעירה רימה רומנו היא הזוכה בתחרות Upcoming Designers שהתקיימה היום (רביעי) בצהריים במסגרת שבוע האופנה גינדי תל אביב.

רומנו זכתה במלגה על סך 15,000 שקלים מטעם אתר האופנה Adikastyle.com, וכמו כן במסגרת הזכייה תימכר קולקציית המעצבת במהדורה מוגבלת באתר. רומנו גברה על תשעה מותגי מעצבים מקומיים, שלא מעט מהם יש לציין, הציגו את קולקציית הביכורים שלהם כבר לפני מספר שנים טובות.

תשעת מותגי המעצבים הנוספים שהתמודדו בתחרות הם יואב ריש, מעוז דהאן ל"נובוריש דוג", האחיות רעיה ומיטל מיטרני ל"סיסטר אם", שני צימרמן, לירון יצחקוב, אפרת מיכמן, הסטייליסטית נסטיה ליסנסקי והדוגמנית נטלי דדון.

את התחרות הנחה הזמר הראל סקעת שאף הנעים (או החריב, תלוי את מי שואלים) את זמנם של המוזמנים, בזמן דיוני פאנל השופטים שכלל בין היתר את אורחת הכבוד מאיטליה תרזה מיסוני, המעצבת הוותיקה שושנה בן צור, מרסלו בורלון המנהל האמנותי של שבוע האופנה ועדי רונן ממייסדות אתר Adikastyle.

רומנו (30) הציגה את קולקציית הביכורים שלה בקיץ שעבר, אך בשבוע האופנה הציגה לראשונה את עיצוביה על המסלול. הסגנון שלה מאופיין בקווים דרמטיים ומחוספסים על טהרת הצבע השחור, ובפרק הזמן הקצר בו היא פועלת כבר הספיקה לעורר סקרנות בקרב תעשיית האופנה המקומית. טרם נמסר מתי תושק הקולקציה של רומנו.

שבוע האופנה גינדי תל אביב 2014. בן קלמר
שבוע האופנה גינדי תל אביב 2014/בן קלמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully