וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: מה שטוב לסירים משבת

שירלי אכסלרוד

16.3.2014 / 13:02

מסירת שומנים עוצמתית או משופעת פטריות מלכותיות מצרפת - מדור קוסמטיקה קלה מתחבר לרוח החג ומתנסה במסכות מהסוג שנשאר על העור גם אחרי שדוחפים את התחפושות בחזרה לבוידעם

"אין זאת מסכת ניקוי, כי אם מסיר שומנים רב עוצמה, שיכול להתאים גם לסיר של הממולאים משבת", עדכנה מ', שניסתה את מסכת החימר הלבן של לנקום. כמובטח, המסכה שואבת כל זכר לשמנוניות ומשאירה עור מאט ונקי, מכווץ טוב טוב – תוצאות נאות למי שרגילה להסתובב מבהיקה כחביתה. לקרם ניחוח ניקיון יעיל ולא חנפני, והבונוס המשמעותי – גם אחרי שהקרם מתייבש הוא נשאר בשכבה אחת יבשה ומהודקת, בניגוד למסכות חימר אחרות שנוהגות להתפורר לך על הטרנינג.
לנקום, PURE EMPREINTE. מחיר: 252 ש"ח ל-100 מ"ל. תאריך תפוגה: אין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שלא זקוקה לשאיבת נקבוביות חסרת פשרות כמו זאת שמציעים בלנקום, אבל בכל זאת רוצה להחזיר לעור המג'ויף שלה את שמחת החיים, יכולה לארגן לעצמה יופי של ניקוי עם המסכה של NUXE. גם היא חימרית, אבל מעודנת פי כמה, לא מייבשת, ולכן תתאים גם לעור רגיש שנעלב בקלות.
NUXE, Clarifying Cream-Mask. מחיר: 161 ש"ח ל- 50 מ"ל. תאריך תפוגה: אין. להשיג בסופר פארם ובבתי מרקחת פרטיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסכה החדשה של YSL מבטיחה פילינג עדין, תוספת לחות, התחדשות העור ושלום עולמי, והיא מגיעה במרקם ג'ל נעים ושקוף, כך שאפשר להיראות איתה בציבור ללא מבוכה. היא מיועדת לשימוש פעמיים-שלוש בשבוע, ומלווה בהוראות שימוש מורכבות שכוללות מריחה בסיבוב, צביטות ולחיצות ממריצות – למי שמוכנה לפנות את אחר הצהריים. הנסיינית נ' מעדכנת שהמסכה מעקצצת ביותר – יש שיגידו שמדובר בהוכחה להיותה פעילה ואפקטיבית, יש שיגידו – מעצבנת. כך או כך, אחרי ההסרה העור נראה מהודק ומתוח יותר, גם אם לזמן קסם קצר ויקר.
YSL, FOREVER youth liberator Intensive Mask. מחיר: 424 ש"ח ל-75 מ"ל. תאריך תפוגה: אין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סכסוך משפחתי התגלע בין האחיות ב', שחולקות את אותה אמבטיה וגם את מסיכת ההזנה של ל'אוקסיטן מסדרת Immortelle. בעלת העור הצפוד והמיובש ממזג האוויר המתעתע התלהבה מהמרקם העשיר והחמאתי שהשאיר פנים לחות, רכות ורגועות, ואימצה אותו בשימוש יומי כקרם הלילה שלה. השנייה, בעלת עור רגיש יותר, התלוננה על צריבה מציקה ועל ניחוח מדשאה קצוצה מטריד במיוחד. שתיהן ציינו שגודל הצנצנת מפצה על המחיר, ושלא היו חולקות מיכל שדוחפים אליו אצבעות עם אף אחת אחרת.
ל'אוקסיטן, מסכת לחות Immortelle. מחיר: 396 שקלים ל-125 מ"ל. תאריך תפוגה: יש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשכבר חשבנו שנגמרו כל הרכיבים המפתיעים שאפשר לדחוף לקרמים, הופיעה פטריית הבוליטוס! הפטרייה גדלה כמו נסיכה בגנים הבוטניים הפרטיים של סוטיס בצרפת, אז לא פלא שטוב לה בחיים. הנסיינית א', ששבועיים של קינוח אף השאירו אותה מצולקת פיזית ונפשית, הייתה שמחה להתמכר למסכת הלחות של סוטיס, על פטרייתה ושמני החוחובה והאורז שבה, לולא מחיר התועפות: "ביום הראשון והשני השארתי אותה רבע שעה, בימים שאחרי הלכנו לישון יחד. היובש סביב האף חלף, העור הסופר רגיש נרגע והפסיק להאדים. מוצלחת במיוחד, יקרה במיוחד".
SOTHYS, מסכת לחות - Hydradvance. מחיר: 310 ש"ח ל-50 מ"ל. תאריך תפוגה: אין. להשיג בנקודות מכירה מורשות ובמרכז סוטיס בישראל, דיזינגוף סנטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully