וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התפיסה של התעסקות באופנה כשטחית היא צביעות פלצנית"

20.3.2014 / 16:47

מוזיקה, אופנה ומחול השדים שביניהם - זה מה שנולד מהמפגש בין מעצב אופנה נטול גבולות ליוצרת אדג'ית. יוסף ולי טריפון נוחתים באולפן וואלה! לראיון זוגי מיוחד

צילום: אולפן וואלה! עריכה: רן צימט

מערכת היחסים בין עולם המוזיקה לעולם האופנה היא דבר מובן מאליו מעבר לים, בארץ, ההפרייה ההדדית מסתכמת בדרך כלל בקטלוגים עונתיים שבמרכזם ניצבים אמנים בתחתונים.

העובדה הזו רק הופכת את שיתוף הפעולה החדש בין מעצב האופנה יוסף והזמרת והמוזיקאית לי טריפון למרגש עוד יותר. טריפון יוצאת להקת הפרוגרסיב-רוק 'Eatliz', משיקה פרויקט מוזיקלי חדש ורב-תחומי תחת השם 'The Kokoro' יחד עם המוזיקאי השותף דן פרבר, בו משתתפים אמנים מכל התחומים ביניהם הסטייליסט גיא סילברמן, הרקדנית והכוריאוגרפית אלה רוטשילד, העורך קובי בן שושן והמנהל האמנותי יוני זיכהולץ - אך שיתוף הפעולה הבולט ביותר הוא זה עם יוסף שעיצב עבור טריפון והרקדנים שלה את כל התלבושות למופע.

הסינרגיה בין המעצב לזמרת הובילו אותם לשיתוף פעולה נוסף במקביל - טריפון הצטלמה עבור הקולקציה החדשה של יוסף ושימשה לו כמוזה פרטית בתהליך העבודה עליה.

רגע לפני חשיפת הקולקציה החדשה של יוסף, ורגע לפני מופע הבכורה של 'The Kokoro' שיתקיים ב-3.4 במרכז סוזן דלל בתל אביב - יוסף ולי טריפון מתארחים באולפן וואלה! בראיון זוגי מיוחד ומדברים על אופנה, מוזיקה, במה ומה שביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully