וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של ניצן חורש

24.3.2014 / 12:07

ניצן חורש סולן להקת אלקטרה משיק פרויקט חדש, ועל הדרך חושף את מותג הנעליים הקטן שהוא חייב לבקר תמיד בגרמניה, פריט האופנה שאינו יכול בלעדיו, והבר שעושה לו חשק להתלבש

ניצן חורש. גלעד בר שלו
ניצן חורש/גלעד בר שלו

גיבורי רוק אמיתיים הם מצרך נדיר בסצנה המקומית, במיוחד כאלה שיש להם סטייל. ניצן חורש(37) סולן להקת אלקטרה שייך לאותו זן לא שכיח שניחן בשילוב המופלא של דיסטורשן, אג'נדה וסטייל מגובש. עם סינגל בכורה טרי באוויר, בשבוע הבא ישיק חורש בהופעת בכורה ב-31.3 בבר הפסאז' בתל אביב, את הפרויקט המוזיקלי החדש שלו - להקת ביג-בנד של שמונה מוזיקאים בשם "הקאט-אאוט קלאב".

המותג: Horsch shoes

"יהיה מוזר אם אציין שם אחד במיוחד, כי מרשתות היי סטריט אני די נמנע, ובגדים של מעצבים שאני באמת אוהב הם במחירים מפגרים - מה שמוציא בעיניי את החן מהעניין, והופך את השופינג לחוויה גרוטסקית. יש לי חיבה לחנויות נידחות/ מקריות/ מחוץ לסטייל, שאני מוצא בהן מדי פעם פנינים. קשה להמליץ עליהן ממש, כי הן מתמחות בדרך כלל בסטוק סטנדרטי עד כעור, אבל אני צייד לא רע. בכל מיני מקומות בעולם יש לי פינות כאלה, שאני מקפיד לחזור ולבקר בנסיעות. הדוגמא הכי נחמדה אולי זו רשת קטנה של חנויות נעליים בגרמניה שעונה לשם שבעצם זהה לשמי: Horesch shoes. איכשהוא, בין מדפי ההנעלה הסטנדרטית לכל המשפחה, יש להם גם ליין של מגפי זמש מעולים. בכל טור אני קונה שם זוג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
Horsch Shoes. מאתר רשמי, צילום מסך
"בכל טור קונה שם זוג". Horsch shoes/צילום מסך, מאתר רשמי

הפריט: פונצ'ו

"הפריט האהוב עלי בשני החורפים האחרונים, הוא גם היחיד שפיתחתי אליו סנטימנטים, וזה הפונצ'ו. יש משפט שאומר: It’s impossible to unhappy in a poncho- ואני מסכים לגמרי. יש לי שלושה פונצ'ואים, ואני חייב להודות שזה שנוי במחלוקת ולפעמים כשאני יוצא ככה לרחוב זה אפילו מעורר תגובות סוערות. לא תמיד אנשים סביבי מבינים למה לכל השדים אני מסתובב עם שמיכה מעליי, אבל היי - הם לא מבינים כלום!".

ניצן חורש. באדיבות המצולמים
"הפריט היחיד שפיתחתי אליו סנטימנטים". פונצ'ו/באדיבות המצולמים

הקליפ: Dear Weather- Cut Like a Buffalo

"לקליפ הזה יש שתי גרסאות, שתיהן נפלאות בעיניי, והשיר הוא בכלל אחד הקטעים האהובים עליי בשנים האחרונות. ג'ק ווייט, שאחראי לשיר הזה וללהקה הזו (אחד מבין פרוייקטים רבים שהוא מתחזק) גם ביים את הקליפ, כאשר הווייב נע בין טרנטינו לבין טווין פיקס. כן, גם בזה הממזר הזה אלוף".

הבלוג: What We Wore

"בלוג, שמשמש כארכיון, אליו כל אחד יכול לשלוח תמונה אחת מתקופה ספציפית מחייו עם הסבר קצר. התמונות המוצגות בו הן ברובן אגביות ולא מושקעות, אבל הקונטקסט שלהן מאוד מדויק כך שהוא ישר זורק אותך לאווירה תקופתית, בקטע צנוע ולא מתלהב. התוצאה היא קטלוג אופנה (או אנטי-אופנה) חמוד, טבעי ואורגני, של כמה עשורים טובים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כמו קטלוג אופנה או אנטי-אופנה". הבלוג What We Wore/מערכת וואלה!, צילום מסך

היצירה: ציור של יעקב מישורי

"הבנאדם האחרון שהכרתי ועורר בי השראה מיידית הוא הצייר יעקב מישורי. הלהקה שלי, הקאט אאוט קלאב, הצטלמה על רקע אחד מציורי הענק היפיפיים שלו. אני לא מבין גדול באמנות, אבל החיבור של הציור למוזיקה שלנו היה בעינינו נפלא וברור מאליו - וזה דבר נדיר. מעבר לאמן גדול, גיליתי אדם מבריק וקול בצורה יוצאת דופן (ועם טעם נהדר בנעליים)".

ניצן חורש וקאט אאוט קלאב - we are the ghosts. יניב ישראל אלון, מערכת וואלה! NEWS
"החיבור של הציור למוזיקה הוא נפלא". להקת הקאט-אאוט קלאב על רקע הציור של האמן יעקב מישורי/מערכת וואלה! NEWS, יניב ישראל אלון

המקום: הפסאז'

"האירועים היחידים בהם באמת בא לי להתלבש יפה הם להופעות שלי. אבל כאן מגיע הקטע הטריקי: אני פשוט לא יכול לעשות את זה. אני מוציא כל כך הרבה אנרגיה בהופעה, שאין סיכוי שאצליח לשרוד בחום הזה עם ג'קט, צעיף, עניבה, או אפילו כל פריט שהוא מעבר לגופייה. זו ממש טרגדיה אופנתית. אבל אם לבחור במקום אחד אז הפסאז? - שם תהיה הופעת הבכורה שלנו בעוד שבוע בדיוק, ולשם הייתי שמח להגיע חתיך".
הפסאז' - אלנבי 94 תל אביב.

הפסאז'. באדיבות המצולמים
"הייתי שמחה להגיע חתיך להופעה שלנו שם". הפסאז'/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully