וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס: "כל פריט הוא משהו שבהחלט ארצה ללבוש בעצמי"

6.4.2014 / 14:00

דוגמנית העל חוגגת 35 שערי ווג, מספקת הצצה לקולקציית אביב-קיץ 2014 פרי עיצובה לרשת טופשופ הבריטית ומבטיחה שהפעם תהיה נועזת ומתוחכמת יותר

קייט מוס בגיליון מאי 2014 של ווג הבריטי. שער מגזין ווג, סריקה
קייט מוס מדגמנת את הקולקציה החדשה לטופשופ על שער מאי של ווג הבריטי/סריקה, שער מגזין ווג

קייט מוס חוגגת את השער ה-35 שלה במגזין ווג הבריטי ומככבת בגיליון מאי כשהיא לבושה בז'קט כסוף מטאלי, ובכך מספקת הצצה לקולקציית אביב-קיץ 2014 פרי עיצובה עבור רשת טופשופ. כזכור, המותג הבריטי הכריז באוקטובר 2013 על איחוד מחדש עם דוגמנית העל, בסמוך ליום הולדתה ה-40, לאחר ארבע שנות הפסקה הקפאה.

"עברו שבע שנים מאז הקולקציה הראשונה שלי עם טופשופ, אני התפתחתי מאז ולמדתי המון", סיפרה מוס בראיון למגזין והוסיפה כי "הקולקציה החדשה אמורה להיות קצת יותר נועזת ומתוחכמת, כל פריט הוא משהו שבהחלט ארצה ללבוש בעצמי".

הקולקציה צפויה לצאת לאור ב-30 לחודש, ותכלול כ-40 דגמים של בגדי נשים, אקססוריז ונעליים בהשראת המלתחה הפרטית של מוס עצמה. הרקע לקרקע הפוריה נובע משיתוף הפעולה האחרון של מוס עם טופשופ בקולקציית סתיו-חורף 2010-2011, ומשיתוף הפעולה הראשון שהתקיים באביב-קיץ 2007. הקולקציות התגלו כמוצלחות ביותר ווהופצו בכ-45 מדינות, ביניהן גם ישראל. על פי דיווחים, מוס זכתה לשלשל לכיסה סכום של 3 מיליון פאונד עבור כל קולקציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully