וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי יפה בעולם: לופיטה ניונגו איט-גירל באופן רשמי

24.4.2014 / 15:45

אחרי שכבשה את האוסקר וכל שטיח אדום אפשרי, לופיטה ניונגו מוכרזת בסלבריטאית היפה ביותר בעולם על פי מגזין פיפל. כוכבת "12 שנים של עבדות" מקבעת רשמית את מעמדה כנערה הכי נכונה על הפלנטה

לופיטה ניונגו מתוך הקמפיין של לנקום, אפריל 2014. צלם: Alexi Lubomirski,
הכי יפה בעולם. לופיטה ניונגו בקמפיין של לנקום/צלם: Alexi Lubomirski

אחרי שגרפה את פרס האוסקר על תפקיד שחקנית המשנה הטובה בסרט "12 שנים של עבדות", זכתה בקמפיינים יוקרתיים למיו מיו ולנקום, כיכבה כמעט על כל שער מגזין אופנה אפשרי ובאופן קונסיסטנטי הוכתרה כמתלבשת הטובה על כל שטיח אדום באשר הוא - לופיטה ניונגו מקבלת את תו התקן הרשמי שלה כאיט-גירל הבוערת של הרגע ומוכתרת על ידי מגזין פיפל כאשה היפה ביותר בעולם. את התואר הנכסף קטפה בשנה שעברה השחקנית גווינית' פאלטרו.

המגזין דירג את ניונגו, שחקנית הקולנוע בת ה-31 במקום הראשון מתוך רשימת 50 הסלבריטאים היפים ביותר בעולם שמתפרסמת מדי שנה, כאשר הגיליון השנתי הנוכחי הוא בסימן חגיגות 25 שנים למצעד המפורסם.

הרשימה המלאה טרם ראתה אור, אך בעשירייה הראשונה נודע כי מככבות גם השחקנית קרי ראסל, לנצח פליסיטי, הממוקמת במקום השני ברשימה; השחקנית האמריקאית ממוצא הודי מינדי קלינג במקום הרביעי; כוכבת הפופ פינק במקום החמישי; השחקנית ובת זוגו של ג'וני דפ, אמבר הרד; והשחקנית קרי וושינגטון במקום העשירי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully