וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה לנצח: קארה דלווין תככב ב"פיטר פן"

26.4.2014 / 12:48

הסופרמודל הבריטית שלא רוצה להתבגר לעולם לוהקה לסרט "פיטר פן", עיבוד מחודש של הבמאי ג'ו רייט, ותשחק לצד אמנדה סייפריד ויו ג'קמן. הגבות הכי לוהטות בתעשיית האופנה נוחתות בארץ לעולם לא

על השטיח האדום של טקס פרסי מגזין גלאמור יוני 2013. GettyImages
דלווין. טינקרבל בגרסה סקסית מתמיד/GettyImages

דוגמנית העל קארה דלווין לוהקה לסרט "פיטר פן", עיבוד מחודש של הבמאי ג'ו רייט, שייצא לאקרנים ב-2015. היא תשחק שם לצדם של אמנדה סייפריד, רוני מארה, לוי מילר ויו ג'קמן. זו לא תהיה הפעם הראשונה שבה דלווין משחקת בכלל בקולנוע ובפרט בעבודה עם רייט - שנתן לה את התפקיד הראשון שלה כשחקנית כשליהק אותה ב-2011 ל"אנה קרנינה".

עוד הרבה לפני "פיטר פן", נזכה לראות את הגבות הכי לוהטות בתעשיית האופנה על המסך הגדול בסרט "The Face of an Angel", ב-"Kids in Love" וכן בדרמה הרומנטית "Tulip Fever".

תפקידה הרשמי ב"פיטר פן" עדיין לא נחשף, אך מכיוון שידוע כי לוי מילר יגלם את פיטר פן, יו ג'קמן יתפקד בתור הפיראט המפחיד, רוני מארה תהיה טייגר לילי ואמנדה סייפריד תיכנס לנעליה של מארי דארלינג – ההערכה היא שהסופרמודל הבריטית תשתלב היטב בתור הפיה טינקרבל, בגרסה סקסית מתמיד.

תצוגה של ברברי בשנגחאי אפריל 2014. GettyImages
דלווין בתצוגה של ברברי בשנגחאי, אפריל 2014. מתחילה להיכנס לאווירה/GettyImages

שלשום הפגינה הדוגמנית כישורי פעלולים על המסלול של ברברי בתצוגה בשנגחאי, והראתה לעולם כמה היא בשלה להשתלב באגדה. דלווין בת ה-21 כבר הספיקה לזכות בפרס דוגמנית השנה ב?2012, להשתתף בקמפיינים גדולים לברברי, שאנל, פנדי, דונה קארן, סאן לורן וויקטוריה סיקרט. לצד כל זה היא אוחזת בכישרון מוזיקלי. בראיון לטלגרף הבריטי ביוני 2011 היא סיפרה שהיא אוהבת מוזיקה וקולנוע והיא הייתה רוצה לפתח קריירה בתחומים הללו, אפילו כבעלת לייבל הקלטות, כדי שתוכל להעניק הזדמנויות לכל חבריה המוזיקאים המסוקסים.

לצד תדמית הילדה הרעה שהיא מטפחת, הדהירה במסיבות, ההשוואה המתבקשת לקייט מוס, חשבון האינסטגרם התוסס, רזומה הכולל זוגיות לסבית מתוקשרת עם השחקנית מישל רודריגז וביקור עמוס שיק רוקנ'רולי בפסטיבל המוזיקה קואוצ'לה – נראה כי דלווין עולה על המסלול המהיר בדרך להוליווד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טקס פרסי הסטייל של מגזין Elle פברואר 2014. GettyImages
טקס פרסי הסטייל של מגזין Elle פברואר 2014/GettyImages
תצוגה של ויקטוריה סיקרט נובמבר 2013. GettyImages
תצוגה של ויקטוריה סיקרט נובמבר 2013/GettyImages
תצוגה של ויקטוריה סיקרט נובמבר 2013. GettyImages
תצוגה של ויקטוריה סיקרט נובמבר 2013/GettyImages
קארה דלווין בטקס פתיחת פסטיבל קאן, 15 מאי 2013. GettyImages
קארה דלווין בטקס פתיחת פסטיבל קאן, 15 מאי 2013/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully