וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי עוד קיץ: משקפי שמש ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

27.4.2014 / 15:13

לאחר שאיתרתם את הצורה שהכי הולמת את הפרצוף שלכם - נשאר רק להשתעשע עם צבעים, מרקמים וחומרים אחרים. הנה כמה הצעות הגשה שניתן למצוא ברשת לטרנדים החמים שיעטרו את העיניים של כולנו בקיץ הקרוב

למרות הטרנדים המשתנים באגף משקפי השמש, יש צורות שנשארות לנצח ובחירת משקפיים ברשת יכולה להיות קלה יותר אם תהיה התאמה בין צורת הפנים לצורת המשקפיים. שני הקווים המנחים הם פשוטים: ללכת עם צורת הפנים ולהשלים אותה, או ללכת הפוך ממנה. על פי הקו המנחה הראשון משקפיים משלימים או מדגישים הם למשל לבעלי פנים מחודדות סנטר, כשמשקפי חתול משלימים אותן. על פי הכלל השני משקפיים מחודדים או זוויתיים יתאימו לבעלי פנים עגולות או אליפטיות ומשקפיים עגולים יתאימו לתווי פנים מרובעים או משורטטים.

לאחר שאיתרתם את הכלל שהולם אתכם ואת הצורה המתאימה ביותר - כל שנותר לעשות הוא לבחור מבין שלל הטרנדים לקיץ הנוכחי שלמעשה משתמשים באותן צורות קלאסיות עם תוספת של צבע, מרקם, דגש וחומר. הנה כמה הצעות הגשה בטווחי מחיר שונים לטרנדים שיעטרו את העיניים בקיץ הקרוב.

עד 50: אינסטגרמיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרנד האינסטגרם במשקפי שמש פתוח לפרשנויות אבל בכלליות מדובר בגוון הפילטרי החום צהבהב שהופך כל תמונה עכשווית ליצירת רטרו מצהיבה - כפי שניתן לראות בקולקציות של קרולינה הררה או המותג הגברי רוברט גרהאם. הנוכחיים לבית מוד קלות' חתוליים-מרובעים עם נגיעה של גוון כהה מלמעלה שמפולטר ממש כמו באינסטגרם לחום צהבהב בחלק התחתון.

משקפי שמש אינסטגרמיות, מוד קלות', 42 שקלים

עד 100: מימיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל מה שקשור למים לוקח כטרנד לקיץ 2014 והכוונה היא גם לגוונים הכחולים טורקיזיים וגם לתחושה הנוזלית הרטובה של החומרים עצמם. משקפי השמש לבית נאסטי גאל הנעים בין טייס לחתול עם חלק עליון מודגש, מתהדרים בגוונים ימיים ובשקיפות של מתחת לים ומייצרים אפקט קריר ביום שמש חם מדי.

משקפי מים, נאסטי גאל, 88 שקלים

עד 200: פרחוניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפלאוור פאוור או בגרסה האלגנטית - מראה הגינה האחורית (בהנחה שהגינה האחורית המדוברת היא בקצה אחוזת דאונטון) - עושים את שלהם, ופרחים הם בכל מקום, לא רק כי אביב הגיע. הגרסה עם הדיטיילינג הפרחוני של אסוס היא משחק מרענן וקצת קיטשי על דגם החתול הקלאסי, בתוספת זר פרחים קטנטן בקצוות שמושך תשומת לב אבל לא מעמיס מדי על הקצה העליון של העיניים בזכות צבעים עדינים ופסטליים והצהרה מינימלית.

משקפי פרחים, אסוס, 120 שקלים

עד 300: מתימטיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משקפי השמש המתימטיים הם שם רחב לטרנד המרובע שיכול להימצא בכל פרט מהצורה של העדשות ועד ההדפס על המשקפיים עצמם. במקרה המדובר, דגם פיין של אליזבת' אנד ג'יימס לבית האחיות אולסן, משתמש בקווים המרובעים בצורת העדשות עם ריכוך זוויתי בחלק העליון ומעוגלות נינוחה יותר בחלק התחתון. הגרסה האפורה היא היפה ביותר אך אפשר להשיג גם במנומר ובצהוב חרדל.

משקפיים מרובעים, 6פי.אם, 256 שקלים

ללא גבולות: מחורסנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצורה הרייבנית הקלאסית, משקפי השמש של אקנה סטודיו מתהדרים בהדפס סטייל ציורי חרסינה בצבעי כחול ולבן שמעניק תחושת כובד למשקפיים מצד אחד, אך מרענן מהצד השני. הצורה מתאימה לרוב סוגי הפנים ותחמיא במיוחד לבעלי הפנים המעוגלות והמאורכות.

משקפי חרסינה, אקנה סטודיו, 1190 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully