וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: יום שיער סבבה

שירלי אכסלרוד

1.5.2014 / 11:30

שיער יפה זה לא הכל בחיים, אבל זה בהחלט הרוב. המדור לקח על עצמו השבוע משימה חשובה במיוחד ויצא לבחון מוצרי קוסמטיקה לטיפול במגוון הבעיות שנשים נאלצות להתמודד איתן בתחום הפריזורה

לוריאל פרופסיונל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
VOLUMETRY. בגזרת הנפח שום נס לא קרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג המספרות העילאי לוריאל פרופסיונל משיק סדרה לבעלות שיער דק ועדין וכיס רחב ועמוק, "ליצירת נפח מהשורש". הנסיינית מ', שלמדה בדרך הקשה ששנים של פן ביתי, צבע ודיאטת ירקות שורש הופכים את השיער לפלומתי, שברירי ושטוח, מעדכנת שהשמפו מנקה היטב ובעדינות מופלגת, והמסכה, במרקם קל מאין כמותו ובניחוח נקי במיוחד, השאירה שיער רך ונטול משקעים כמובטח. אבל בגזרת הנפח שום נס לא קרה – השיער נותר מעולף, ובמחיר כזה, מ' ציפתה ללא פחות מאפרו מטורף.

VOLUMETRY, מחיר שמפו: 131 שקלים, מחיר מסכה: 195 שקלים. להשיג במספרות המורשות.

AUSSIE

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Minute Miracle Reconstructor. מלבד ריח המסטיק הזול - מומלץ ביותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנה פילוסופיית מותג שבאה לנו טוב: ”שיער מדהים זה לא הכל בחיים, אבל צריך להתחיל מאיפשהו”. האני מאמין הזה של AUSSIE, מותג השיער האוסטרלי, עושה חשק לחבק כל בקבוק שמפו וכל מארז מרכך ולהגיד להם: "זה לא הכל בחיים, אבל זה הרוב".
מוצר הדגל של המותג הוא "מסכת קסם" שמבטיחה לשקם את השיער המצ'וקמק ביותר בשלוש דקות. א', שכבר תקופה ארוכה שהרעמה שלה איבדה את הרעננות, הברק, הרכות ואת הרצון לחיות, מעדכנת שאחרי שכילתה ממון רב במיני מוצרים שהבטיחו ולא קיימו, היא מצאה את האושר, והוא עולה פחות מ-50 שקל: "נתחיל באריזה הגאונית: נטולת פקק, עם חריץ חד כיווני בתחתית, שמאפשר לחומר לצאת בלחיצה ביד אחת. לא ברור למה, אבל פתאום הסידור הזה נראה מאוד הגיוני. המסכה בילתה על הראש זמן קצר, נשטפה, ובבוקר שאחרי, כשהשיער התייבש – הללויה! הכי רך שהיה בחצי השנה האחרונה, ללא פריזים, הסתדר טוב, ואפילו חזר לו מעט מהברק האבוד. הדאון סייד היחיד: ריח עז, מתוק וזול למדי של מסטיק, שנמוג לאטו לאחר השטיפה עד שנעלם סופית כשהשיער התייבש. בכל מקרה, הריח הוא מחיר קטן לשלם על המוצלחות הכללית הגבוהה. מומלץ ביותר.

3 Minute Miracle Reconstructor. מחיר: 45 שקלים. להשיג בסופר פארם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

פנטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם לחות לתלתלים. מחאת הפייסבוק ניצחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במצרים פייסבוק הוציא את העם לרחובות, בארץ הוא החזיר למדפים קרם לשיער מתולתל. מותג פנטן הודיע שמחאת הפייסבוק של צרכניות שדרשו להחזיר למדף את המוצר שירד ממנו לפני שנה נגעה ללבו - והוא חוזר לחנויות, בישראל בלבד. ואחר כך אומרים שהמהפכה החברתית נכשלה.
לגופו של עניין, ש' - שלא הכירה את הקרם קודם לכן - ניסתה אותו על תלתלים מבולגנים במשך כמה ימים, ודיווחה שאכן מהומת הפייסבוק לכאורה היתה מוצדקת – השיער התעגל ללא מאמץ בתלתלים לחים, רכים ומאורגנים למדי, נטולי פריזים. בשימוש רצוף במשך כמה ימים נוספים, הביקורת עודכנה ל-ככה ככה: הקרם התחיל להכביד, וגם אחרי חפיפה יסודית השאיר תחושת טינוף קלה ומשקעים שמנוניים על השיער. הפתרון טמון, כנראה, במינונים נכונים.

קרם לחות לתלתלים, מחיר: 30 שקלים.

ל'אוקסיטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Aromachologie./מערכת וואלה!, צילום מסך

לשוק הרווי של מוצרי טיפוח המיועדים לשיער בטרם יעבור בגיהנום הפן או תחת מכבש ההחלקה, מצטרף קרם חדש של ל'אוקסיטן. ע', שמאמינה בפן מקלות אחת לשבוע אצל הספר ותחזוקת גיהוץ שוטפת בבית, מצאה את הקרם נעים ויעיל למדי בהגנה על השיער, שנראה יותר מבריק ופחות שרוף בקצוות, וללא הציפוי הסיליקוני המרגיז הנפוץ במוצרים דומים שניסתה - אבל שום דבר לכתוב עליו הביתה, או שאי אפשר למצוא בקרמים אחרים שעולים מחצית.

קרם מזין מסדרת Aromachologie, מחיר: 149 שקלים.

פול מיטשל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Forever Blonde Dramatic Repair Treatment. מ' נותרה עם שיער צפוד ומיובש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלונדיניות נהנות יותר? לא אם מכריחים אותן להשתמש בספריי החדש של פול מיטשל. מדובר במעין מסכה ללא שטיפה שמבטיחה לחזק שיער שבור וקצוות מפוצלים. אלא שאצל מ', בלונדינית לא אמיתית בעליל, הושגו תוצאות הפוכות – אחרי כל שימוש הרגיש שיערה המובהר בגוונים, צפוד מתמיד ומיובש בקצוות באופן לא מחמיא, ובקבוק הספריי קוטלג תחת אכזבה וננטש בזעם.

Forever Blonde Dramatic Repair Treatment, נמכר בערכה עם מרכך ושמפו לשיער בלונדיני, מחיר: 259 שקלים. להשיג במספרות המורשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully