וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של נסטיה ליסנסקי

12.5.2014 / 8:30

קהל עוקבים נאמן באינסטגרם, חוש סטייל מחודד וקריירת עיצוב אופנה מתקמבקת הפכו את נסטיה ליסנסקי לאיט-גירל הכי מסקרנת בגזרה. השבוע היא מתארחת ב"סלקטיבי" ומסבירה בין השאר איזה מותג הגשים לה את הפנטזיה ומי האישה שהטריפה לה את החושים

נסטיה ליסנסקי. Janviér January,
האמא הכי לוהטת בתעשייה. נסטיה ליסנסקי מדגמנת את עצמה/Janviér January

עם למעלה מעשרת אלפים עוקבים באינסטגרם וחוש סטייל מחודד, אפשר להבין כיצד הפכה נסטיה ליסנסקי לאחת האיט-גירלז החמות ביותר בסביבה. מלבד להתארח בתוכנית הסטייל של הוט ולפזר כמויות של שיק בכל אירוע אופנה נחשב, נסטיה בת ה-32 מחלקת את זמנה בן אימהות פוטוגנית לשניים ובין קריירת עיצוב האופנה שהחלה לפני כעשור ועושה קאמבק בימים אלה. בשבוע האופנה האחרון שהתקיים בתל אביב הציגה נסטיה את הקולקציה החדשה שלה, ולאחרונה נחשף הסקופ המרגש כי בקרוב תשיק קולקציה משותפת שעיצבה עם המעצבת קרן בנקר כהן. אלו הבחירות שלה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מתחזקים את הפנטזיה שלי". קלואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג: קלואה

"כל עונה הפייבוריט שלי משתנה בהתאם למצב הרוח שלי, אבל שנים אני מרגישה שקלואה יוצרים בשבילי. הם אף פעם לא מפספסים, ואין להם פריטים שאני לא אוהבת. משהו בכתב יד של בית האופנה הזה מתחזק את הפנטזיה האלמותית שלי להיות סטודנטית לאמנות בסורבון, המתגוררת במארה ושותה קפה עם חברים למחייתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הבחירות של נסטיה ליסנסקי. באדיבות המצולמים
"פשטות ברמה הכי מתוחכמת שיש". נעליים של ז'יל סנדר מהארון הפרטי/באדיבות המצולמים

הפריט: נעליים של ז'יל סנדר

"זה קטע שלמרות שאני מעצבת אופנה במקצועי, האהבה האמיתית שלי היא לנעליים. אולי זה משום שאני לא יודעת לעשות כאלה בעצמי, בניגוד לבגדים. הבגדים שלי נמסרים על בסיס חודשי בשקים למעגל החברות, אבל לעומת זאת הנעליים מתגוררות בקופסאות המקוריות שלהן, בערימות שגדלות למגדלים, בשאיפה שיום אחד הן יזכו לדירה משלהן במרכז תל אביב. כשזה יקרה, אני חושבת שהראשונות שיזכו לכבוד הן נעלי סטילטו בצבע כחול כהה של ז’יל סנדר: במבט שטחי מדובר בנעליים קלאסיות למדי, אך במבט מעמיק יותר - כל זווית, כל שבירה וכל חיתוך הם כל כך ארכיטקטוניים שזה גאוני. כמו כל ההווייה של ז’יל סנדר - פשטות ברמה הכי מתוחכמת שיש היא מה שהופכת את הנעליים לנצחיות בעיניי".

הקליפ: Beyonce --> Drunk In Love

"האלבום הויזואלי של ביונסה מהפנט אותי למסך המחשב בלופ כאילו הייתי ילד בן 14, כולל הלסת השמוטה והכל. Drunk In Love (הנקרא על ידי הבנים שלי "פיפי אול נייט") הוא אחד הקליפים שהחזיקו אותי ערה הרבה שעות נוספות בחודשיים האחרונים. עם זה שאידיאל היופי שלי הוא נערות מזרח אירופאיות כחושות, ביונסה בילבלה אותי לגמרי. אמהות זה לוהט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מתה על ההצהרה". Man Repeller/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלוג: Man Repeller

"מתה על הסטייל, מתה על ההומור, מתה על השילוב של שניהם ביחד, ומתה על ההצהרה שאני מתלבשת למען עצמי - גם אם זה דוחה גברים. זה הבלוג שלימד אותי שאפשר ללבוש אוברול של נהגי משאית יחד עם עקבים. סטייל ברמות".

דיוקן עצמי של אגון שילה. אינסטגרם, אתר רשמי
"מהסוג שתמיד היפנט אותי". עבודה של האמן אגון שילה/אתר רשמי, אינסטגרם

היצירה: דיוקן עצמי של אגון שילה

"עמדתי שעתיים בשלג בפריז כדי לחזות ביצירה הזאת בלייב. משהו כל כך שבור ופצוע בתפיסה של האמן הזה את עצמו, וזה סוג האנשים שתמיד היפנטו אותי".

קפה אירופה. נמרוד סונדרס
"הבית השני שלי". קפה אירופה/נמרוד סונדרס

המקום: קפה אירופה

"קפה אירופה הוא הבית השני שלי. הוא ממוקם בלוקיישן הכי מוצלח בתל אביב, מנוהל על ידי האנשים האהובים עליי בתל אביב, ומגיש את האוייסטרים הכי טעימים בתל אביב".
קפה אירופה - שדרות רוטשילד 9, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully