וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באווירה ספורטיבית

FOREVER 21 בשיתוף

18.5.2014 / 14:34

המותג FOREVER 21 נערך למונדיאל ומשיק בימים אלה את SOCCER, קולקציה לנשים ולגברים בניחוח ספורטיבי בהשראת מדי קבוצות הכדורגל האהודות המשתתפות השנה בתחרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המונדיאל מביא איתו בכל ארבע שנים כוכבים חדשים, אירועים מיוחדים, משקאות במהדורה מוגבלת וגם לא מעט הפתעות אופנתיות. גם השנה השפעות המונדיאל ניכרות בכל תחום בחיינו, ומה שהיה בעבר מחוזם של הגברים בלבד, הפך במרוצת השנים לתחביב של לא מעט נשים.
בהתאם לכך יוצרות חברות אופנה ומותגים מעולם הספורט קולקציה ספורטיבית מיוחדת לשני המינים, ונותנות מענה אופנתי לאוהדים במגוון מידות, צבעים ופריטים שישלבו נוחות לצד אמירה אופנתית.
אלמנטים מעולם הספורט עוברים לקדמת הבמה ומציעים לצד קולקציית הבייסיק מבחר פריטים במראה ספורטיבי, חדשני וסקסי, המשתלבים בכל מראה והופעה ואף יוצרים טוויסט מעניין ושיקי למראה קז'ואל מוכר.
הלוקים כבר צצים בכל פינה על ידי בלוגריות, פאשניסטים, עורכי/ות אופנה וצעירים בכל העולם, שאימצו את הטרנד הקייצי הכי רותח ומעניקים לו מקום של כבוד בארון הפרטי.

באו לצפות בקולקצית בגדי הים החדשה של FOREVER21

גם הסלבס אימצו את הטרנד. משיטוט קל ברחבי האינסטגרם והפפראצי ניתן למצוא בקלות את ריהאנה מתהדרת בכובע מצחייה ובגופייה ספורטיבית, את פרגי מסתובבת בגופיית ספורט בסגנון הקולג' בוי, את ג'סטין טימברלייק עם טריקו ספורטיבית חושפת שרירים, ואת ביונסה עם מטפחת ראש מדליקה.

גם מותג האופנה FOREVER21 נערך למונדיאל ומשיק בימים אלה את SOCCER, קולקציה בניחוח ספורטיבי בהשראת מדי קבוצות הכדורגל האהודות המשתתפות השנה בגביע העולם לכדורגל בברזיל. הקולקציה מציעה לצד פריטי ספורט בייסיק קבועים (טייטס, פוטר וטרנינג) גם פריטי ספורט מעוצבים, בהשראת הקבוצות המככבות - כולל לוגו הקבוצות ושמות הכוכבים על חולצות, כובעים, סרטי ראש, גופיות, שמלות, חולצות בטן וחולצות טישרט מדליקות.

כל פריט תוכנן בקפידה על מנת שיתאים לאוהד האופנתי בסגנון שלו ויהווה פריט משלים במלתחה הקיימת. ייחודה של הקולקציה העונה הינו במגוון הטרנדים הרחב, הנע מבוהו שיק לוודסטוק וספורט. כך תוכלו למצוא כובעי מצחייה בצבעי ניאון או בשילוב פייטים, שמלות ומכנסיים בהדפסים צבעוניים, שמלות מקסי פרחוניות, ג'ינסים קצרים, שמלות ג'ינס ותחרה ואוברולים מודפסים פרחוניים תואמים, בגדי ים בהירים, ברמודות בהדפסי חיות וגיאומטרי לגברים, חולצות קצרות מכופתרות בהדפסים טרופיים ופרחוניים וגופיות קלילות בסגנון אבסטרקטי בסגנון יוניסקס, תיקי גב וצד בסגנון ספורטיבי, משקפי שמש בשילובי פלסטיק ומתכת ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוצים לדעת עוד? כנסו לדף הפייסבוק של FOREVER21

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכתבה הוכנה בשיתוף עם FOREVER21

  • עוד באותו נושא:
  • פוראבר 21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully