וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות ברשת: הטרנד הימי ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

25.5.2014 / 12:24

הטרנד הימי תוקף אותנו אחת לכמה שנים, אך בכל פעם עם טוויסט אחר. הנה כמה הצעות הגשה לאלה המעוניינות לאמץ את המראה הלוהט מבלי מלהיראות כמו קלישאה תלושה מקטלוג

הטרנד הימי מופיע אמנם אחת לכמה שנים על המסלול, אבל בכל פעם עם טוויסט מעט אחר. העונה הנוכחית - נגזרת של עונת מעבר בין שתי תחרויות שיט גדולות ופופולריות (אמריקן קאפ ומירוץ וולבו) - אווירת "הו רב חובל" חוזרת לככב במלתחה שלנו בגרסתה הנקייה והמודרנית יותר, כמו זו של המותג אקנה, או בית האופנה קלואה שהצטיינו בפרשנות הלבישה של הטרנד.

הפסים המילוליים מתחלפים אמנם בסמלים מילוליים הרבה יותר (עוגן, מפרש, דג), אבל אלו מופיעים בצורה מתוחכמת יותר כהדפסים או רקמות וכאלמנטים עיצוביים קטנטנים בחפתים או כתכשיט.

הקווים המנחים להצלחת טרנד הימאות טמונים בדיוק בתחכום ובעידון שלו, שכן היכולת ללכת שבי אחרי עיצובים ימיים מחוייכים עלולה להוביל למראה מחופש מדי, או לפחות למראה קטלוגי מוגזם, שכן הלוק עצמו גם ככה משלב בתוכו מעט מהמראה הפרפי-קולג'י (מוקסינים או נעלי סירה, צווארון פולו) ומהאופנה השבדית הקלאסית (צבעים כמו נייבי וחרדל וגזרות נקיות). הדרך לברוח מלהיראות כמו קלישאה תלושה מקטלוג של H&M בשטוקהולם של שנות ה-70, היא לחספס עם פריטים ששוברים את המראה, או לדגול - כמו תמיד - באביזרים ובאלמנטים קטנים.

דרך נוספת לשבור את המראה הימי הקלאסי של שיט היאכטות היא ללכת על הפרשנות האבסטרקטית יותר של הים דרך צבעים, הדפסים ומרקמים, כמו גם סוגי הבדים (זורמים כמו מים מצד אחד או נוקשים כמו חליפת צלילה מהצד השני). כך או כך הנה כמה הצעות הגשה במחירים שונים:

עד 50: שרשרת עוגן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפתרון המושלם לשיבוץ פריט טרנדי מבלי לצאת מאזור הנוחות שלך, או מבלי להגזים, מגיע בצורת שרשרת העוגן - אחד מהאייקונים הפופולריים של הטרנד הנוכחי. מה שמוצלח בשרשרת הזאת הוא האורך שלה, עד הפופיק בערך, מה שהופך אותה לפריט מספיק מרכזי בבגד, בניגוד לשרשרת תליון קטנה.

שרשרת עוגן, אסוס, 42 שקלים

עד 150: נעלי "מתחת לים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא כל אחת תמצא את ההומור בנעלי הבלט השטוחות והמצודפות האלו, אבל מי שכן - תהנה מאוד. עם קריצה דיסנית אל בת הים הקטנה, הנעליים השובבות האלה הן פריט חמוד למדי או לפחות נושא שיחה שמח.

נעלי צדף, מוד קלות', 123 שקלים

עד 200: שורטס צדפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שורטס הצדפים של אונלי הארטס מגיעים בצבעים בוהקים של ים, חמודים להפליא וגם נוחים למדי, בגזרה משוחררת ובד נושם ולא מתקמט. אורך התפר עד המפשעה 9 ס"מ, משמע מדובר בשורטס קצרצרים אבל לא באופן דרמטי.

שורטס צדפים, שופבופ, 172 שקלים

עד 300: חולצת מלחים משודרגת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדרך הנצחית ללכת על הטרנד הימי מבלי להתחפש ולהצטייד בהדפסי דגיגונים ועוגנים היא הפסים הקלאסיים. החולצה של A.P.C משנה קצת את השעמומון הרגיל עם שבירת פסים מעט אחרת, גזרה קופסתית אוף שולדר וגימור כמעט קרופי לחשיפה לא מוגזמת של פופיק.

חולצת פסים, סאקס פיפת' אבניו, 304 שקלים

ללא גבולות: חצאית צלילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוקיי. אז הפרשנות של יגאל עזרואל היא אולי יקרה, אבל אם יש לך את הכסף - ובמקרה הזה גם את הגוף - חליפת הצלילה הזאת היא אחד הדברים המהממים שיגורו לך בארון. אפשר בקלות להסתפק בחצאית בלבד, שמשחקת עם שקיפות זנותית בטעם. אם בחרת בחליפה כולה, הסתפקי באבזור מינימלי שייתן מקום להדפס המים הנפלא הזה שמצטיין הרבה יותר בחלק התחתון.

חולצת קרופ וחצאית צלילה של יגאל עזרואל, שופבופ, 4200 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully