וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: חכמים בשמש

שירלי אכסלרוד

29.5.2014 / 15:30

הקיץ בפתח והנקבוביות במתח: המדור נע השבוע בין דביקות מיוזעת לבין אווריריות משמחת, והצליח גם לבדוק תוך כדי את מסנני הקרינה החדשים שיצאו לשוק. יש סיבה לאופטימיות

באמת שאין (כמעט) מילה רעה להגיד על המסננים השקופים של סקין גארד: יש אמת בפרסום והם אכן שקופים, תחושת הציפוי הקלה לא מגיעה לכדי דביקות של ממש, והריח במתחם הסבירות המצופה. אלא שאריזת התרסיס הייחודית והגודל המשפחתי מקנה לבקבוק מראה של K-1100. נוח לשימוש בבית, קצת פחות לנשיאה בתיק.

קרליין, סקין גארד, תרסיסי הגנה שקופים SPF30 / SPF50לילדים, 60-70 שקלים ל- 260 מ"ל. תאריך תפוגה: אין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקין גארד. מראה של K-1100/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לתכשיר החרקים האקסטרווגנטי של סקין גארד, הספריי של לה רוש פוזה שומר, בהתאם לערכי המותג הנזירי והמינימליסטי, שומר על חזות מהוגנת, ורק מרשה לעצמו להתפרע עם צהוב-כתום משוגעים במקום הכחול-תכלת האנליים הרגילים, כי בכל זאת – מוצר קיץ. כמו כל המוצרים של לה רוש פוזה, הוא מתאים לשימוש על העור הרגיש ביותר, ולכן ניתן אחר כבוד ל-מ', הנסיינית המתחצ'קנת בקלות. היא דיווחה כי הוא נטול ריח ודביקות ונספג במלואו, לא סתם את הנקבוביות ולא גרם לתופעות לוואי בלתי רצויות, אם כי מריחה על הפנים הניבה לעתים, באזורים המועדים לפורענות, ברק לא אטרקטיבי. בשם החיסכון, מ' ממליצה להפוך את המריחה לאירוע משפחתי מגבש, שכן קשה להוציא מהתרסיס כמויות קטנות.

לה רוש-פוזה, SPF 50 מחיר 199 שקלים ל-200 מ"ל ולאורך כל השנה במבצע 1+1. להשיג בבתי מרקחת פרטיים בלבד.
תאריך תפוגה: יש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לה רוש פוזה. המלצה לאירוע משפחתי מגבש/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם לנקסטר בחרה העונה בפורמט הספריי. המוצרים מבטיחים להיות מוצלחים גם על עור מזיע, ואף לעשות קסמים ו"לנגוד חול", שכידוע, מחכה כל השנה לרגע שבו יוכל להשתחל לחריץ ולהידבק לכל חלקה רטובה. א', שנפלה בשיגעון המרתונים רק בגלל שהנעליים נראו לה יפות, התמרחה בספריי השקוף לפני שיצאה לכמה ריצות מיוזעות, ומעדכנת שהספריי אכן נעים ומסתנכרן יפה עם הזיעה למעלה מן הצפוי, אך יש לשים לב – ההגנה המתקבלת בינונית יחסית, והמוצר יקסום יותר למי שמעוניין ברכישת גוון צרוב נשלט, ופחות בשמירה על הלובן הטבעי.

לנקסטר, wet skin sun sport
SPF50 מחיר 109 שקלים ל-125 מ"ל
SPF30 מחיר 150 שקלים ל-200 מ"ל
תאריך תפוגה: אין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנקסטר. הספריי מסתנכרן יפה עם הזיעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקבוק בגודל המושלם לסחוב בתיק, עם משאבה מדויקת והגיינית, ניחוח של הגנים הבוטניים המלכותיים ומחיר של ליקוי חמה – זהו הקרם של סיסלי, שקיבל את התואר המחמיא "מסנן הקרינה הבלתי מציק של כל הזמנים", בזכות היותו אוורירי, קל שבקלים, מתאים במיוחד לעור שמן או מעורב ומשמש בסיס מושלם למייק אפ. הדאון סייד: מגיע עם SPF15 צנוע, והוראות שימוש שממליצות על מריחה חוזרת מדי שעתיים. כך שאם את צעירה, נוהגת ללכת בעיקר בצל והעתיד שלך כולל ירושה הגונה – זה לגמרי הקרם שלך.

סיסלי, Sunleya מחיר – 1,195 שקלים ל-50 מ"ל. תאריך תפוגה: אין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיסלי. מסנן הקרינה הבלתי מציק של כל הזמנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת המשימות המאתגרות באמת של ההורות, וחבל שאף אחד לא מדבר על זה, היא למרוח את הילדים באופן שלא ישאיר אותם מצופים בשכבת שומן לבנה שנשארת עד שהם עוזבים את הבית לצבא, שלא יהיה דביק באופן שימשוך אליו את *כל* הג'יפה בחוף, שיטנף בצורה מינימלית את בגדי הים, ובאופן כללי – שישמור על כבודם. קרם ההגנה של סבוקלם, שמתאים לתינוקות מגיל חצי שנה, ביצע את המשימה באופן מושלם – נמרח ללא שאריות על צעירים ומבוגרים גם יחד, נספג במהירות שיא עוד לפני שהספיק להגיע לעיניים והצטיין בריח נעים במיוחד.

סבוקלם, SPF30 מחיר 81.5 שקלים ל 70 מ"ל, 100 שקלים ל- 200 מ"ל. להשיג בסופרפארם ובבתי מרקחת. תאריך תפוגה: יש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סבוקלם. נמרח ללא שאריות על צעירים ומבוגרים גם יחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

החל מהאריזה החומה-כתומה, דרך השם שלא שמע על מלנומה או כתמי שמש, וכלה בריח הקוקוס ההיסטרי שעושה שמח יותר מציפרלקס, תחליב ההגנה של שיק הוא הומאז' נחמד לקרמים של פעם, אלה שהגיעו עם שמשיה ומגבת מתנת תחנת הדלק הקרובה, פיצוחים וקופסאות פלסטיק עם אבטיח חתוך. גם המרקם נוסטלגי – מעט נוזלי, קצת דביק ומורגש על העור, מבריק על הפנים כמו אומלט, אבל בשיק מבטיחים שהוא לגמרי היפו אלרגני וגם עמיד במים. להשיג ב- SPF50, 30 או 15.

שיק, friendly sun
49 – 69 ¤ ל-250 מ"ל
תאריך תפוגה: אין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיק. הומאז' נחמד לקרמים של פעם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully