וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השטיח האדום של טקס פרסי CFDA

3.6.2014 / 11:00

טקס הפרסים של מועצת האופנה האמריקאית שנערך אמש בניו יורק איגד כמדי שנה את כל הפאשניסטיות של התעשייה למפגן ראווה מגונדר. בין המצטיינות: מריון קוטיאר, בין המאכזבות: בלייק לייבלי, הגיעה ערומה כרגיל: ריהאנה

דוגמניות על, כוכבות הוליוודיות ומעצבי אופנה נצצו בטקס פרסי ה- CFDA, מועצת האופנה של אמריקה, אשר נערך אתמול בניו יורק. מרבית המראות של הנוכחות, רובן פאשניסטיות ידועות, לא איכזבו.

בלטו על השטיח האדום והרשימו במיוחד זוכת האוסקר הצרפתייה מריון קוטיאר שהפגינה מראה מעודן ורומנטי בשמלת מיני פפלום תחרה לבנה של דיור. דוגמנית העל הגרמניה היידי קלום הגיעה בשמלת דונה קארן מקולקציית ריזורט 2015 כתומה עם מחשוף וי עמוק. סולנאז? נואלס, האישה והשערוריה, לבשה שמלת כתפיות ספגטי כסופה של קלווין קליין. דוגמנית העל קוקו רושה הפגיזה באנסמבל שחור-לבן דרמטי, כולל כובע, של כריסטיאן סיריאנו. ג?ניפר הדסון בשמלת גזירה גאומטרית אסימטרית של קאופמן-פרנקו.
התאומות אולסן בשחור אוברסייז חמור בעיצוב עצמי שאוזן עם סנדלי עקב קיציים.

אבל נועזת במיוחד הייתה ללא ספק ריהאנה. בשמלת אדם סלמן המשובצת ב- 216,000 אבני סוורובסקי אבל גם חושפת ציצים וישבן, הזמרת שזכתה בפרס אייקון האופנה נראתה נינוחה למדי ולא מוטרדת מעדשות המצלמות שכוונו לאזורים מסוימים בגופה.

לופיטה ניונגו ובלייק לייבלי למרבה האכזבה לא הציגו כל מראה השראתי. הראשונה באוברול משונה של סונו והשנייה בשמלת קוקטייל של מייקל קורס. שתיהן כמובן נראו נפלא, אך לא הצטיידו באאוטפיטים מרשימים שהולמים את האירוע המחייב.

ה- CFDA מאגד כ- 450 מעצבי אופנה ואקססוריז, ומקיים את הטקס מדי שנה במרכז לינקולן בבירת האופנה מאז 1984. במסגרת הטקס מוענקים פרסים על הצטיינות ותרומה לתעשיית האופנה האמריקאית והוא נודע כ?אוסקר של האופנה?. מבין זוכי העבר בקטגוריית ?מפעל חיים? הנחשבת: וירה וונג, טומי הילפיגר, מארק ג?ייקובס, מייקל קורס, קרולינה הררה, דונה קארן, אנה ווינטור, קלווין קליין ועוד.

ריהאנה מזווית אחורית

מריון קוטיאר בדיור

התאומות אולסן בעיצוב עצמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

לופיטה ניונגו בסונו

אוליביה וויילד ב- Decades LA

קוקו רושה בכריסטיאן סיריאנו

סולנז' נואלס בקלווין קליין

ג'ניפר הדסון בקאופמן-פרנקו

בלייק לייבלי במייקל קורס

שאנל אימאן במוניק לולייה

אניה רוביק בסטלה מקרתני

דרי המינגוווי בדיאן פון פירסטנברג

קארן אלסון במייקל קורס

היידי קלום בדונה קארן

אלסנדרה אמברוסיו בנונו

ג'ואן סמולס בפראבל גורונג

אוליביה פלרמו באן טיילור

ברידג'ט מוינהאן בללה רוז

אנה ווינטור במייקל קורס ובי שייפר בדולצ'ה וגבאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully