וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקדמיית לוריאל נפתחה בתל אביב

5.6.2014 / 14:47

תל אביב על המפה: סניף מקומי של אקדמיית לוריאל נפתח ברחוב החשמונאים. בית הספר יערוך קורסים למעצבי שיער בתחומי חידושים וטרנדים, ניהול סלונים, מכירות, הפקות ביוטי ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פס ורוד בייבי. עכשיו אפשר גם בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוד הבלונד הטבעי הוא חלומו של כל מי שאי פעם חפץ, גם אם לרגע, במראה הוליוודי זוהר. את חברת לוריאל, ענקית הקוסמטיקה והיופי הצרפתית, העניין הזה מעסיק בערך מאז היווסדותה בעשור הראשון של המאה הקודמת. מעכשיו אפשר ללמוד באופן רשמי ומסודר כל מה שיש לדעת על כך. אקדמיית לוריאל החדשה אשר נפתחה לאחרונה בתל אביב תקיים קורס מיוחד העוסק בבלונד (וגוונים).

האקדמיה, סניף מקומי בנוסף לאלו הפועלים בפריז, לונדון, טוקיו ומילאנו, תערוך קורסים נוספים בתחומי חידושים וטרנדים עיצוב השיער, ניהול סלונים, ניהול צוות, מכירות, צילום והפקות ביוטי. קהל היעד הוא מעצבי שיער מנוסים. מבין המדריכים, כמה מן השמות הידועים בארץ בתחום הביוטי כמו מיקי בוגנים (שיעביר את קורס הבלונד, כמובן), אבי פדידה, ארז שרביט, אמיר מזרחי, דקל בן ציון, יגאל סיץ, רועי דניאל והצלם רון קדמי (שיעביר קורס בנושא הפקות).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצוות בכחול ים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד החפיפה, או קצת יותר. סדרת צבעי השיער Hairchalk/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת השקת האקדמיה המקומית, הוצגה סדרת Hairchalk, סדרת צבע שיער חדשה בחטיבת המוצרים של לוריאל. ה- Hairchalk (גיר לשיער בתרגום מילולי) מוגדר פה כ"האיפור הראשון לשיער והוא מאפשר צביעה של השיער או רק חלקו בגווני פופ עזים ובאופן זמני העמיד במספר חפיפות. בסדרה 6 גוונים, ורוד מתקתק, ירוק גן, סגול כהה, קורל שקיעה, ברונזה חוף וכחול ים. כל הגוונים מתאימים לשיער בהיר או כהה. מהילה במים מובילה לגוון פסטלי יותר. והצביעה אפשרית בבית או בסלונים. עלות בקבוק של 50 מ"ל לשמונה שימושים: 110 שקלים. (להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל).

האקדמיה החדשה בת שתי קומות המשתרעות על כ- 410 מ"ר. החלל המודולרי מחולק לארבע כיתות, אולם הרצאות ופינות התנסות מעשיות. עם פינות התנסות ממוקמת, בלב תל אביב, במתחם אורבאני, שוקק ואופנתי, ברחוב החשמונאים 90, ומשתרעת על שטח של כ- 410 מ"ר. האקדמיה מחולקת ל- 4 כיתות וסדנאות מודולאריות, עם פינות להתנסות מעשית, ואולם הרצאות רחב ידיים.

האקדמיה של לוריאל פרופסיונל, החשמונאים 90 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully