וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי פויזן: טרי ריצ'רדסון מדגמן לוולנטינו

5.6.2014 / 15:13

אחרי פרשת ההטרדה המינית אליה נקלע לפני כחודשיים, חוזר הצלם הפרובוקטיבי טרי ריצ'רדסון לכותרות - והפעם בתפקיד דוגמן קולקציית האקססוריז לנשים של ולנטינו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהתברר כי פרשת ההטרדה המינית אליה נקלע טרי ריצ'רדסון בחודש אפריל האחרון הינה שקרית, צלם האופנה הסורר חוזר לכותרות, אך הפעם על תקן דוגמן הבית של ולנטינו.

דוגמנית בריטית מאשימה: טרי ריצ'רדסון הציע סקס תמורת צילומים לווג

כזכור, לפני כחודשיים האשימה דוגמנית בריטית צעירה את ריצ'רדסון בהצעה מגונה. הדוגמנית טענה כי הצלם הציע לה כי יצלם אותה למגזין ווג תמורת קיום יחסי מין. ממערך הדוברות של ווג מסרו מיד בתגובה כי למגזין אין כוונה לעבוד עם ריצ'רדסון בעתיד, ובמהרה מצא עצמו הצלם מושמץ מכל כיוון אפשרי. כעבור שבועות בודדים התברר כי ההודעה המגונה שנשלחה לכאורה על ידי ריצ'רדסון נשלחה על ידי מתחזה. למרות זאת, הנזק כבר נעשה, במיוחד לאור הרקע הבעייתי של הצלם ששמו נקשר לא פעם ולא פעמיים לסקנדלים מיניים.

על אף כל אלו, בית האופנה ולנטינו לא איבד את אמונו בריצ'רדסון, והזמין אותו זו העונה השלישית ברציפות לככב בקמפיין שלו. בית האופנה האיטלקי היוקרתי צילם את קמפיין סתיו 2014 של הקולקציה "Camubutterfly" - טייק אוף של המילים פרפר וקמופלאז'. מי שלמעשה מככבות בעיקר בקמפיין הן ידיו המקועקעות למשעי של ריצ'רדסון, אשר משתלבות היטב בקומפוזיציה הצבעונית של הפרפרים הצבאיים.

הבחירה של ולנטינו בריצ'רדסון מסקרנת, הן לאור העובדה כי מדובר בקולקציית אקססוריז לנשים והן בשל ניחוחות ההתרסה הפרובוקטיביים שאינם מאפיינים את בית האופנה העילית. במידה ובבית ולנטינו מנסים לקרוץ לקהל חדש ומחוספס יותר, עושה רושם כי הם דוהרים לכיוון הנכון.

טרי ריצ'רדסון. GettyImages
טרי ריצ'רדסון/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully