וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארל וויליאמס מצטלם ל-ELLE ומעורר סערה

8.6.2014 / 14:07

נוט סו האפי: פארל וויליאמס עורר את זעמה של הקהילה האינדיאנית באמריקה לאחר שהצטלם לשער גיליון יולי של מגזין ELLE הבריטי, כשראשו מעוטר בנזר נוצות שעוצב על ידי וויוויאן ווסטווד. לבסוף הוא אף נאלץ להתנצל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהצליח ליישב את לב הקונצנזוס על תקן המוזיקאי האהוד ביותר בעולם, פארל וויליאמס מעורר סערה בעקבות צילומי השער שלו לגיליון יולי של מגזין ELLE UK. וויליאמס בסך הכל רצה לעשות קצת האפי כמו שהוא יודע, אך אפילו הקסם הכובש שלו לא הצליח לאלחש את זעמם של הילידים האמריקאים לנוכח הצילומים.

וויליאמס הצטלם לשער כשהוא מעוטר בנזר נוצות שעוצב על ידי וויוויאן ווסטווד, מה שלחץ באופן מיידי על הכפתורים של הקהילה האינדיאנית באמריקה והוציא מהם את השד העדתי. המוזיקאי ואייקון האופנה האמריקאי זכה למטח של תגובות זועמות בחשבון הטוויטר שלו, למרות שחשף בעבר כי לו עצמו יש שורשים אינדיאנים.

"אני מכבד ומוקיר את כל סוגי הגזע, הרקעים והתרבויות שיש. אני בכנות מתנצל", הגיב וויליאמס באתר החדשות הדיילי ניוז בניסיון לצנן את הרוחות הסוערות. עם זאת תגובתו של וויליאמס לא הצליחה למתן את כל המוני המגיבים הסוערים, אשר תייגו את המוזיקאי ברשתות החברתיות תחת ההאשטג #nothappy, כטייק-אוף ללהיט המפורסם. אותנו השער דווקא שימח ביותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully