וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מניקור ורגישות

לאחר שש שנות הכנה ובדיקה מדוקדקים, מותג הקוסמטיקה קליניק משיק לראשונה סדרת לקים לבעלי עור רגיש, הכוללת 12 גוונים קיציים וטרנדיים ועוד ארבעה גוונים שיושקו בהמשך במהדורה מוגבלת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדרך כלל כשחושבים על לק, האסוציאציות שעולות הן צבעוניות, פינוק ופאן. בטח שלא חושבים על אלרגיה סביב העפעפיים. מסתבר שישנם אנשים בעלי עור רגיש, במיוחד סביב העיניים, המפתחים פריחה באזור העפעפיים כתוצאה מציפורניים מרוחות בלק הבאות במגע עם העיניים, והם אפילו לא תמיד מודעים לכך.

על מנת שגם בעלי עור רגיש יוכלו ליהנות ממניקור צבעוניי, הרימו בקליניק את הכפפה (הם הרי ידועים כמותג הנבחן לאלרגיות) והחליטו לפתח לק בנוסחה שתפחית תגובות לא רצויות עבור העור והעיניים. זהו ליין הלקים הראשון שקליניק משיקה וזאת לאחר שש שנות הכנה ובדיקה מדוקדקים. הסדרה, העונה לשם A Different Nail Enamel , נבחנה במשך חודש שלם על נשים בעלות עור רגיש ועיניים רגישות והיא הכוללת 12 גוונים קיציים וטרנדיים ועוד ארבעה גוונים שיושקו בהמשך במהדורה מוגבלת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר הנסיינית

הדבר הראשון שסקרן את הנסיינית הוא הריח. האם בנוזל לק שאמור להיות "בריא" יותר לעור הריח יהיה שונה? ובכן התשובה היא לא. גם בלק של קליניק נרשמה ארומה חריפה, בדיוק כמו בכל לק אחר.

באשר למריחה, מברשת הלק שטוחה ודקה - מה שמאפשר מריחה קלה ופשוטה גם ליד בלתי מיומנת, כשהספיקו שתי שכבות דקות כדי לקבל מראה אחיד. התלהבות יתרה נרשמה מזמן ייבוש הלק- תוך כ- 5 דקות הלק התייבש לחלוטין ללא צורך במייבש לק. יתרון גדול החוסך זמן המתנה. בנוסף הלק הבריק כאילו נמרח עליו טום-קואט.

הלק החזיק מעמד על גבי הציפורניים כ- 4 ימים כשבחברה ממליצים להשתמש גם בבסיס ובטופ של אותה הסדרה על מנת להבטיח את המניקור לשבעה ימים. הנסיינית דיווחה שלמרות שהמחיר אינו זול, הידיעה שמדובר בלק שנבחן לאלרגיה, משרה ביטחון ואין חשש שיופיעו אלרגיות לא רצויות.

69 שקלים החל מאמצע יוני בחנויות נבחרות ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully