וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי תאריך תפוגה: מותג הטיפוח הצרפתי Samper הגיע לישראל

11.6.2014 / 16:30

רשת אפריל משיקה את "סמפר" - מותג צרפתי לטיפוח עור הפנים והגוף, המציע מוצרים הכוללים מרכיב שאמור לנטרל זיהומים סביבתיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק בשפורפרות. מוצרי Samper/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים אלה מושק בלעדית ברשת אפריל מותג טיפוח עור הפנים והגוף הצרפתי סמפר. המותג מיועד לקהל נשים אורבני וכל מוצריו כוללים מרכיב האמור לנטרל זיהומים סביבתיים.

תכשירי סמפר מחולקים לשש סדרות שונות שאמורות להעניק מענה לכל צורכי עורן של נשים בעיר הגדולה; 'אסנשל' - ניקוי ולחות, 'פיור פרפקשן' - לעור שמן או מעורב, 'סיטי אוף לייט' - הבהרת העור ויצירת גוון אחיד, 'אייג' אנטידוט' - פתרונות נגד הזדקנות העור, 'קוסמייקאפ' - טיפוח מטשטש פגמים ללא פיגמנטים (המכונה כאן, ככל הנראה באפן מקורי, טיפור שזה שילוב של טיפוח ואיפור), 'ווינסאם בודי' - לחלקות וקטיפתיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאים במיוחד לנשים בערים הגדולות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסמפר לא ניתן למצוא תכשירים המגיעים בצנצנות זכוכית או פלסטיק אלא בשפורפרות ובקבוקוני לחיצה. הסיבה היא כי בחברה מאמינים שחוסר כל המגע עם האוויר הפתוח ומניעת חשיפה לבקטריות שומרים על שלמות הרכיבים הפעילים. זוהי גם הסיבה שאין כל ציון תאריך תפוגה על האריזות.

רכיבי התכשירים המיוצרים כולם בצרפת מרביתם טבעיים אך אינם עשויים מחומרים טבעיים בלבד, מה שמונע את האפשרות להצמיד את התואר הכה מזמין: "100% טבעי". כמה ממוצרי המותג אינם מתאימים לשליש הראשון של ההריון או בזמן הנקה.

טווח מחירים:
109 שקלים - 439 שקלים
להשיג ברשת אפריל

  • עוד באותו נושא:
  • אפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully