וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן הוורוד: תצוגות הגברים בלונדון לקיץ 2015

אבינת גוטסמן

18.6.2014 / 15:29

המותגים המובילים הציגו השבוע בלונדון את קולקציות בגדי הגברים לקיץ 2015. בלטו במיוחד: בגדי הים של מוסקינו ומעילי הטרנץ' הדקים של ברברי. הטרנדים הצפויים: ורוד על שלל גווניו, שורטס קצרים במיוחד ואפקט האומברה הידוע לשמצה

מותגי האופנה המובילים הציגו השבוע בלונדון את קולקציות בגדי הגברים לקיץ 2015. התצוגות נערכות כמו בכל שנה מול קהל של ידוענים, אושיות אופנה ואנשי תקשורת ומטרתן לעודד את הקונים הגדולים להזמין כבר עכשיו את הפריטים שייכנסו לבוטיקים אחרי הסיילים של החורף הקרוב. עבור אנשי התעשייה והקונים האירופאים זה בדיוק הרגע הנכון להציץ אל העתיד ולתכנן את צעדיהם. לגבר הישראלי, לעומת זאת, זו הזדמנות מיוחדת להתעדכן ולהקדים את זמנו. הסיבה? יתרון גיאוגרפי. באנגליה שורר מזג אוויר רע רוב ימות השנה ובפריז אין שבועיים רצופים בקיץ מבלי שיורד מבול, כך שאנו שוכני המדבר והחופים החוליים יכולים להפיק לקחים שימושיים מיידים לחורף הקרוב. ליקטנו, על קצה המזלג, את הנקודות החשובות שכדאי להכיר, גם אם מחליטים בסוף לא לאמץ.

בלונדון מככבים שני סגנונות מרכזיים. מצד אחד אנשי המסורת הישנה שמציגים בגדים מחויטים בצבעים אחידים עם עבודת עומק על פרטים ומולם אנשי המסורת החדשה (חדשה כבר משנות ה-60) שמגישים אופנת ספורט-פופ-פאנק עם הדפסים גדולים מאוד וקריצה לתרבות שוליים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוסקינו לקיץ 2015. הוביל כהרגלו את המסורת החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסורת החדשה

את זרם המסורת החדשה הוביל כהרגלו המעצב האמריקאי ג'רמי סקוט בקולקציה למותג האיטלקי מוסקינו. סקוט יצר קולקציה בצבעי כחול, אדום, לבן וצהוב, עם הדפסים של דגלי ארה"ב ואנגליה והסמיילי הצהוב האיקוני. מוצלחים במיוחד בגדי הים שעיצב. בשבילה: בגד ים עם הדפס ענקי של שם המותג מלפנים בסגנון עטיפה של ממתק סניקרס, ובשבילו: מכנסונים עם הדפס כוכבים וענבים.

במסגרת המסורת החדשה הצטיין במיוחד המותג הסיני הצעיר Sankuanz שהגיש תכשיטי ידיים ענקיים בסגנון גודזילה עם ציורי גרפיטי ומכנסיים קצרים עם הדפס פרחוני בצבעי סגול וטורקיז מעוטרי פרנזים זהובים. מאותו בית מומלץ לשים לב גם לחולצה עם הדפס אנרכיסטי, מכנסי קומבאט עם הדפס קמופלז' פלואורסנטי ותכשיטי ידיים בצורת אגרופי תינוק ענקיים.

אופנת גברים - תצוגות לונדון לקיץ 2015. GettyImages
המותג הסיני Sankuanz. הבריק עם תכשיטי הידיים/GettyImages

המסורת הישנה

אופנת גברים - תצוגות לונדון לקיץ 2015. GettyImages
ברברי פרורסום. קולקציית קיץ שמותאמת להפליא לחורף הישראלי/GettyImages

את הזרם המסורתי מוביל ברברי פרורסום עם קולקציה בצבעי ורוד וטורקיז-פטרול. המותג הוותיק מציע גזרות מדויקות של מוצרים קלאסיים - מעילי טרנץ' אופייניים וז'קטים קרובים לגוף. זו קולקציית קיץ שמותאמת להפליא לחורף הישראלי.

עוד בקטגוריה בולט לטובה המותג הלונדוני E.Tautz שמגיש בגדים בסגנון נועז ומדויק ועבודה עם נפחים חדשים. שמנו גם לב ל YMC עם ליין של מחויטים מרושלים, או בגדי עבודה לסלון. עוד בלטה בז'אנר המעצבת הבריטית לו דלטון שמחזירה אותנו לאנגליה הצעירה והמורדת של מחצית המאה הקודמת עם בלייזרים משובצים וצווארונים מודגשים.

אופנת גברים - תצוגות לונדון לקיץ 2015. GettyImages
E.Tautz. סגנון נועז ומדויק ועבודה עם נפחים חדשים/GettyImages

הטרנדים הבולטים

מה הוורוד שלך?
מסקירה של כל התצוגות עולה שהצבע הוורוד עבר אבולוציה בשנים האחרונות והוא מגיע במבחר גוונים אווריריים ומרעננים.

אופנת גברים - תצוגות לונדון לקיץ 2015. GettyImages
ורוד נוסח לו דלטון/GettyImages

קצר זה קצר
מכנסיים קצרים מעל הברך - על הנקודה הזו אין פשרות. במכנסי סריג בסגנון כדורסל או בברמודה מאריג כותנה. הקפידו להראות ברכיים.

אופנת גברים - תצוגות לונדון לקיץ 2015. GettyImages
שורטס נוסח ג'רמי סקוט/GettyImages

אומברה
האפקט המוכר של צבע אחד שמתפוגג לתוך צבע שני כבר לא רק נחלתם של מותגי החוף ואופנת גואה.

אופנת גברים - תצוגות לונדון לקיץ 2015. GettyImages
אומברה נוסח קייטי אירי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully