וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תראו מה מצאתי": ויקטוריה מעלה לטוויטר את שמלת הדייט הראשון עם דיויד

23.6.2014 / 12:02

מי ידעה ששמלת זמש כתומה בגזרת מיני יכולה לשנות חיים? לויקטוריה בקהאם זה קרה. מעצבת האופנה שיתפה את עוקביה בטוויטר בתמונה של השמלה שלבשה לדייט הראשון עם דיוויד. והשאר היסטוריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השמלה שעשתה את זה לדיויד/מערכת וואלה!, צילום מסך

דייטים רבים בחיים מסתיימים בלא כלום, אבל לפעמים הם הופכים להיות רגע מתוק ובלתי נשכח. לדייט כזה יצאה ב- 1997 ויקטוריה בקהאם, אז ויקטוריה אדמס, אחת מחמש בנות הספייס גירלס, מלהקות הפופ המצליחות של שנות התשעים.

זמן קצר קודם, 'פוש ספייס', כפי שהיא כונתה, פגשה במסיבה לאחר משחק צדקה את דיויד בקהאם, שחקן צעיר ומבטיח במועדון הכדורגל של מנצ'סטר יונייטד. שניהם היו יפים ומפורסמים. הוא אולי קצת יותר יפה והיא קצת יותר מפורסמת, אבל נוצר קליק מיידי. הם פיטפטו והיא חיפשה נואשות את ספורטי ספייס (מלאני סי) שתעזור לה בענייני הכדורגל שעלו. אבל לא היתה לה כל סיבה לדאגה. הוא היה מוקסם. מאוחר יותר הוא יגלה שראה אותה קודם לכן בטלוויזיה ורצה לפגוש אותה. אז הוא הזמין אותה לדייט והיא נענתה.

לפגישתם הראשונה היא לבשה שמלת זמש בגזרת מיני עם חגורת אבזם אליפטי קצת מתחת למתניים - סגנון רטרו שהתגלה כמחמיא לגזרתה הדקיקה. הגוון הכתום התיישב מצוין עם החום-שחור של עיניה ושיערה והתוצאה היתה מושלמת. את המראה שגרם לבקהאם הצעיר להתאהב ניתן לראות בכרזת הסרט 'ספייס וורלד' שיצא אותה שנה. פוש ספייס נראית בו באותה שמלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך היא נראתה. ויקטוריה בקהאם מימין למטה בשמלת הדייט בכרזת הסרט 'ספייס וורלד'/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמונת סמארטפון של השמלה מן הדיייט ההוא הועלתה על ידי ויקטוריה לטוויטר שלה לצד הכיתוב: "תראו מה מצאתי. השמלה שלבשתי לדייט הראשון עם דיויד". והדייט ההוא כידוע הוביל להיווסדותו של פאוור-קאפל חדש אשר העסיק דרך קבע צהובוני הממלכה. ב-1999, ארבעה חודשים לאחר לידת בנם הבכור, הם נישאו בטקס מן האגדות. כוכבת הפופ הפכה למעצבת אופנה והכדורגלן לשעבר הפך לסוג של כוכב פופ. היום הם הורים לארבעה ילדים חמודים, מפורסמים ועשירים. היא אולי רזה מדי והוא אולי מקועקע מדי, אבל עושה רושם שהם מאושרים למדי. ומי בכלל זוכר לדיויד רומן מחוץ לנישואים מלפני מספר שנים.

השמלה הנכונה יכולה להיות אבן דרך? במקרה של ויקטוריה אדמס זה נכון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דיוויד וויקטוריה בקהאם יוני 1998. דיוויד הוגאן, GettyImages
מאוהבים. ויקטוריה ודיויד ב- 1997/GettyImages, דיוויד הוגאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully