וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של איילת זורר

30.6.2014 / 8:34

השחקנית הכי חמה מעבר לים היא גם פרזנטורית האופנה הכי מיוחדת בארץ. מהו הפריט שמעכב אותה בשדה התעופה, ומיהו המעצב שגורם לה להחסיר פעימה? סודות הסטייל של איילת זורר

איילת זורר על סט הצילומים של גולברי לסתיו-חורף 2014-15. אביב חופי
איילת זורר על סט צילומי קולקציית החורף של גולברי/אביב חופי

כמו כל דבר בחייה של איילת זורר, גם החיבור שלה לאסתטיקה מגיע מהמקום העמוק ביותר שיש. השחקנית היפה בעלת עיני האיילה שחרכה לבבות על המסך הקטן ב"עניין של זמן" ו"פלורנטין" בשנות התשעים, היא השחקנית הישראלית המצליחה ביותר בעולם כיום. כשאינספור הפקות, סדרות וסרטים נוטפי איכות מאחוריה, זורר קופצת לבקר בישראל ומביאה איתה מהיופי, הכשרון והאינטיליגנציה הנדירים שלה. על הדרך היא מצטלמת לקמפיין החורף של רשת גולברי, אותה היא מייצגת כבר תשע עונות, ובאותה הזדמנות חושפת את הבחירות שלה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש בו משהו מזוקק". איב סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעצב: איב סן לורן

"הוא קלאסי ואלגנטי מבלי להיות זקן, ויש בו משהו מאוד מזוקק כמו שאני אוהבת. בגלל זה לדוגמא אני כמעט לא עונדת תכשיטים, למעט שני יהלומים קטנים באוזניים וטבעת יהלום אחת".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מתוך האינסטגרם של איילת זורר. אינסטגרם, צילום מסך
"מרגישה שמשדרת איתן משהו חזק". איילת זורר ומגפי העור/צילום מסך, אינסטגרם

הפריט: מגפי עור איטלקיות

"לפעמים קורה שאני צריכה לטוס ליומיים-שלושה לעבודה ואז לחזור מהר הביתה. במקרים האלה אני טסה קבוע עם תיק גדול של גולברי, מכנסי עור ומגפי עור איטלקיות. אני תמיד מסתבכת עם המגפיים האלה, כי יש בהן המון ניטים ומתכות שעושות לי בעיות בבידוק הבטחוני, אבל איתן אני מרגישה שאני משדרת משהו מאוד חזק, הרבה יותר מאשר בנעלי עקב. תמיד מעכבים אותי בשדה בגללן".

היצירה: "שלושת הצבעים: אדום, כחול, לבן" של קישלובסקי

"למרות שיש ציירים שאני לא יכולה לוותר עליהם כמו שאגאל, מונה ובוטיצ'לי, וסופרים כמו דוד גרוסמן שאני נאמנה אליהם מאוד, היצירה האהובה עליי באופן חד משמעי היא היצירה הקולנועית של קישלובסקי. הוא הצליח להעביר רגש עצום תוך כדי תמונה בלי הרבה דיאלוג. ראיתי את הסרטים האלה כשהייתי די צעירה, ועד היום ז'ולייט בינוש שמשחקת שם נחשבת לאחת השחקניות האהובות עליי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אוהבת להתעדכן". אתר האופנה Style.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברשת: Style.com

"אני פחות בקטע של בלוגים - Vanity Fair הוא המגזין שתמיד הולך איתי לטיסות, ובשגרה אני מאוד אוהבת להתעדכן באתר Style.com, ואצל סיימון הסטייליסט שלי כמובן".

המוזיקה: אד שירן

"מיציתי את עולם הקליפים וה-MTV בשנות העשרים שלי, אבל ההתאהבות האחרונה שלי בתחום היא במוזיקאי אד שירן שגיליתי לאחרונה. הוא סוג של חנון אבל מוזיקאי בחסד, ואני נורא אוהבת את איך שהוא מנגן על הגיטרה. אני מתה על גרוב פאנקי של רוק ובלוז, והוא מסתדר לי באופן מושלם עם נסיעה ארוכה באוטו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא משנה אם הבימה או ברודוויי - תמיד אתלבש לתיאטרון". תיאטרון הבימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקום: התיאטרון

"נורא קשה לי ללכת לתיאטרון בלי להתלבש יפה. זה לא משנה אם זה הקאמרי, הבימה, הגשר או ברודוויי - אני תמיד אתלבש במיוחד לתיאטרון, בעיקר כשאני יוצאת עם בעלי. זה מכבד את המקום, את האירוע ואת האנשים הרבה יותר מאשר כשמדובר בבר, מועדון או מסעדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully