וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה הכי יפה כשנוח לך

אבינת גוטסמן

3.7.2014 / 14:47

בתי האופנה המובילים הציגו בפריז את הקולקציות שלהם לגברים לקיץ 2015 וכיאה לשבוע אופנתי צרפתי לא היה משעמם בכלל. בין שמיכת הסריג הסבנטיזית של איב סן לורן לחלוק הקטיפה של אומית בנאן - הנה הטרנדים המרכזיים לעונה

.

בפריז גברים של תחילת השבוע הזה הציגו בתי האופנה המובילים את הקולקציות שלהם לקיץ 2015. אירוע האופנה של פריז הוא המרכזי והגדול ביותר ומציגים בו מותגים ממקומות שונים בעולם לצד שמות מקומיים ידועים. למרות הגיוון הרב ושפע הפרטים, הצלחנו לסמן עבורכם ארבעה טרנדים מרכזיים שיילוו אותנו עד העונה הבאה ושכדאי להכיר

ארט

תצוגת אביב/קיץ 2015 של דיור לגברים, פריז, יוני 2014. Francois Durand, GettyImages
'קט ג'ינס במייקאובר של משיחות צבע בעיצוב דיור הום/GettyImages, Francois Durand

כשהאופנה והסטייל נפרדים והבגד והאדם שבתוכו משמשים רקע ליצירת אמנות: בדיור הום, ז'קט ג'ינס פשוט מקבל מייקאובר של משיחות צבע בסגנון קנדינסקי מנסה לצייר עם עכבר. בית האופנה היפני הוותיק של איסי מיאקי Issey Miyake מציג מעיל גשם עם דוגמת פופ-ארט יפנית צבעונית וז'יבנשי עם חליפת בומבר בהדפס דיו סטייל רורשאך.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שבוע האופנה לגברים בפריז. ספק: אימג'בנק, GettyImages
ראש ענק בסריגה מרחבית של המעצב הנריק ויסקוב/GettyImages, ספק: אימג'בנק

עוד כיוון של טרנד הארט, כפי שרואים בתמונה למעלה, הוא להגיש את ההופעה כאילו היתה יצירת אמנות תלת-ממדית שלמה כמו אצל הנריק ויסקוב, שיצר ראש ענק בסריגה מרחבית בצבעי שחור ולבן עם קריצה. המעצב Thom Browneמציג לקיץ הבא חליפת שרירים מנופחים מסאטן בצבעי פסטל עם עניבה וכומתה מתאימים.

קראפט

תצוגת אביב/קיץ 2015 של סן לורן לגברים, פריז, יוני 2014. Francois Durand, GettyImages
איב סן לורן עוטף את הגבר בשמיכת סריג סבנטיזית/GettyImages, Francois Durand

קראפט או אמנות בעברית שם דגש על המלאכה עצמה, על עבודת יד שנראית ומרגישה כמו עבודת יד. איב סן לורן עוטף את הגבר בשמיכת סריג סבנטיזית, ו-וואטאנבה הכין לנו חולצה חסרת צווארון מעבודת טלאים אמיתית מבדי כותנה.

אוהב להיות בבית

שבוע האופנה לגברים בפריז. ספק: אימג'בנק, GettyImages
חלוק קטיפה כחול בעיצוב אומית בנן/GettyImages, ספק: אימג'בנק

הסביבה שבה אנו חיים ועובדים משתנה ללא הרף בהשפעת אוטוסטרדת המידע וטכנולוגיות הענן. מחקרים דמוגרפיים מצביעים על טרנד הולך ומתגבר של אנשים שעובדים מהבית. מסקר שנערך לאחרונה בבריטניה עולה ש-14% מכלל המועסקים בממלכה עובדים כיום מהבית - האחוז הגדול ביותר שנמדד אי פעם. שינויים אלו גוררים שינויים במלתחה ופריז גברים לקיץ הבא מביאה למסלולים סוג חדש של אופנה באווירה מאוד לא רשמית. המעצב אומית בנאן מצעיד על מגרש טניס ליין של בגדים שלוכיים בצורה שלא תיאמן אבל מושלמים בדרכם שלהם, כמו חלוק קטיפה כחול עם קשירה לפנים ותיק ג'ים לבן. פול סמית מגיש לנו מכנסי פיג'מה אווריריים מכותנה וחולצת פופלין עם הדפס קווים וידיים. קארבן מצעיד על המסלול כפכפים ואנסמבל סטן באווירה מרושלת ונינוחה.

חובה בארון

תצוגת אביב/קיץ 2015 של קריסוונאש לגברים, פריז, יוני 2014. Francois Durand, GettyImages
בומבר דק עם רוכסן מלפנים וגימור אלסטי בקו המותן - הפריט הכי נכון בארון לקיץ 2015/GettyImages, Francois Durand

לעתים קורה שישנו פריט שמתבלט עד כדי כך ובאופן מספיק חוצה טרנדים עד אשר הוא מצדיק התייחסות נפרדת. הפעם זה בומבר דק עם רוכסן מלפנים וגימור אלסטי בקו המותן ובקצה השרוול. המעצבים שהציגו בפריז פשוט עפים על המעילון ומציעים לנו אותו בשלל דוגמאות ומחומרים מגוונים. Krisvanassch מצעיד על המסלול חליפת בומבר מחויטת בצבע תכלת-אפרפר עם צווארון סרוג בצבע נייבי. לואי ויטון עם בומבר מסטן ורוד פוקסיה עם מכנסי צנחנים מעוטרים ברוכסנים לרוחב. דיור הום מגיש בומבר אקסטרא-קצר עם גימורים קלאסיים בכחול נייבי והדפס אול-אובר של כתב יד בצבע קרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully