וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות ברשת: לסבול בסטייל

הילית וולברג

6.7.2014 / 8:26

בזמן שאנחנו מתאמצים כדי להיראות טוב, רצוי שגם ניראה טוב. הטרנד הספורטיבי שפלש אל המסלולים והציג קוטור בטריינינג הביא את החנויות והרשתות לייצר בגדי ספורט פרקטיים ואופנתיים. קבלו הצעות הגשה שוות לקראת הסבל במכון

הטרנד הספורטיבי אמנם פלש עוד בשנה שעברה אל המסלולים והפך את האופנה העילית לקוטור בטריינינג, אבל הספורט עצמו תמיד קצת יותר באופנה לקראת הקיץ - עונת הביקיני התובענית. יותר ויותר חנויות כלבו ורשתות מקדישות אגף מיוחד לבגדי ספורט ייעודיים. אלו התהדרו בפרקטיות מופתית ובשנים האחרונות גם הציגו אופציות כיפיות ללבישה.

הצורך לבלוט בחושך לצד הכביש הפך את בגדי הריצה לזוהרים ובוהקים במידה שיצאה מעט מפורפורציות, והחזרה אל מכוני הכושר הממוזגים בזמן הקיץ ממתנת את המגמה הזוהרת הזו. הניאונים, כבודם במקומם מונח, מפנים סופסוף קצת במה עבור עיצובים מעניינים, צבעים "שגרתיים" ודוגמאות מאתגרות יותר. בגדי כושר חייבים להיות מעל הכל נוחים ומתאימים לפעילות המדוברת, אבל בזמן שאתם מתאמצים להיראות טוב, אפשר… להיראות טוב! הנה כמה הצעות הגשה להשוויץ במכון הכושר.

עד 50: תיק למכון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיק טוב למכון הוא זרז חשוב ביותר לשמירה על כושר. אם הוא ארוז ומוכן תמיד, ההליכה למכון תהיה מובטחת. בפוראבר 21 מציגים גרסה זולה ואטרקטיבית בו זמנית בוורוד/אפור או בתכלת/לבן עם כיס פנימי נוח למפתחות וכסף וגודל בינוני ומספק.
תיק כושר, פוראבר 21, 42 שקלים

עד 100: גופיית רשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסוד הלא כל כך סודי בעניין מותגי אמריקן אפרל הוא שאפשר להשיג אותם בזול דרך אסוס. עכשיו כשאסוס בעיצומה של מכירת קיץ מטורפת, הפריטים האלה נחטפים מהר אבל גם יורדים למחירים נפלאים. חולצת הרשת הזאת מושלמת מעל חזיית ספורט ותוכלו להזיע בה חופשי הודות לתרכובת הבד הנושמת שבאמריקן אפרל מתמחים בה. כחול רויאל חשמלי הוא מהזוהרים המקוריים יותר - שזה פלוס נוסף.
חולצת רשת של אמריקן אפרל, אסוס, 60 שקלים

עד 150: טייץ חובקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדובר בטייץ המושלם. ליין הספורט של אולד נייבי מפתיע באיכותו ועל כן גם מתומחר גבוה ממחירי הרצפה האופייניים לרשת. הבד שלו נושם ונעים למגע, הגזרה שלו מחטבת וזה מוכח ובדוק והוא נוח להפליא.
טייץ ספורט, אולד נייבי, 125 שקלים

עד 300: חזיית ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שקורץ בחזיית הספורט הספציפית הזאת הוא הפרט הקטן בגב שמרענן במעט את הגזרה הרגילה של חזיות ספורט. החיבור בשכמות עדיין מספק את התמיכה הרצויה אבל מעניק אוורור ובעיקר אסתטיקה למוצר הכי שימושי לאימון. הערך המוסף הוא גם בצבע הלא שגרתי ששובר קצת מהניאונים עם האדום החם של העונה והאפור הנעים והנייטרלי.
חזיית ספורט עם גב פתוח, שופבופ, 298 שקלים

עד 500: נעלי ריצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש כל כך הרבה סוגים ומותגים שם בחוץ שיידאגו לרפד את הרגל שלכם בטכנולוגיית ריצה משובחת, אבל המותג הנוכחי מתהדר בכך שאפילו ב-NBA פסלו אותו כי הוא מספק יתרון יתר. מעבר לכך, ליין נעלי הריצה החדש של APL הוא שיקי מאין כמוהו ובעולם נעלי הריצה גם לא יקר רצח. טכנולוגיית אריגת הבד מייצרת כאן מראה של חרוזים, וגם כאן, הבחירה בשחור אפור ולבן מרגשת הרבה יותר בעולם של צהוב ורוד וירוק זוהר.
נעלי ריצה של APL, חנות המותג, 497 שקלים

ללא גבולות: שמלת טניס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגדי טניס הם אולי הסקסיים מבין כל בגדי הספורט, ושמלות טניס הן בעלות שובביות ספורטיבית ואופנתית בו זמנית. המותן הנמוכה, הקיפולים הכיפיים בחלק התחתון והבד שתמיד נוח ונושם. לטוואל ספורט הוא מותג שנולד בדיוק בשביל לנסות לשלב אופנה גבוהה עם ספורט מזיע בניחוחות של עשירון עליון.
שמלת טניס אפורה לבנה, לאטוואל, 1260 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully