וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 שנים של סטייל: האבולוציה האופנתית של הבקהאמים

7.7.2014 / 12:23

לרגל חגיגות 15 שנות הנישואין של ויקטוריה ודייויד בקהאם, הפאוור קאפל הכי פאשניסטי בבריטניה, קבלו סקירה אופנתית של השניים החל מימי הסנכרון המתקתק והמביך דרך מראה הפוש אפ החושני ועד לאלגנטיות המתוחכמת המאפיינת אותם כיום

קרדיט: רויטרס, עריכה מאיה בן ניסן
ויקטוריה ודיויד בקהאם מחוץ בעת ההודעה הרשמית על אירוסיהם, צ'סטר, 25 ינואר 1998. Dave Hogan, GettyImages
דיויד בקהאם וויקטוריה/GettyImages, Dave Hogan

ביולי 1999, רגע לפני תום המילניום, ויקטוריה ודייויד בקהאם נישאו לאחר שנתיים של דייטינג, תינוק בן ארבעה חודשים וטירוף תקשורתי. ההודעה על אירוסיהם מספר חודשם קודם יצרה היסטריה בתקשורת הבריטית. היא הייתה אז 'פוש-ספייס', אחת מחמש בנות הספייס גירלס, הרכב הפופ הנשי המצליח אי פאם, והוא כדורגלן נערץ במועדון הפאר מנצ'סטר יונייטד. החיבור בין השניים הפך אותם ל'פוש ובקס', פאוור קאפל נוסח אנג'לינה ובראד, ביונסה וג'יי.זי. הם סיקרנו וריתקו את הציבור, בבריטניה ובעולם, באופן כפייתי. כל פרט בחייהם היה נושא לדיון נרחב.

חתונתם נערכה בדיוק לפני ארבע שנים. הכלה לבשה שמלת סאטן בגוון שנהב, גזרת סטרפלס וחצאית בלון שעיצבה עבורה וירה וונג, וענדה כתר יהלומים שעיצה עבורה מעצב התכשיטים שלה סלים בארט. גארי נוויל, חברו הטוב של החתן וכדורגלן מנצ'סטר יונייטד, שימש כבסט מן. לאחר הטקס בני הזוג החליפו לשמלה וחליפה בסגול כהה והיו לחזיון הרמוני מתקתק. לא פחות מ-400 אנשי צוות עבדו על האירוע המפואר שהתקיים בטירה מן המאה ה-15 בקרבת דבלין, אירלנד. התקשורת הורחקה מן המקום, ורק מגזין הרכילות OK הורשה לסקר אותו, בהתאם להסכם בלעדי שהעשיר את הזוג הצעיר במיליון ליש"ט. העלות הכוללת, חצי מיליון ליש"ט. השבוע ויקטוריה המאוהבת העלתה לאינסטגרם שלה שתי תמונות מן החתונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החתונה נערכה בטירה אירית ועלתה חצי מיליון ליש"ט. ויקטוריה ודיויד בחתונתם, יולי 1999/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סינכרון מתקתק. הבקהאמים בסגול תואם בחתונתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר חתונתם, הבקהאמים עברו להתגורר באחוזת ענק במחוז הרטפורדשייר, דרום-מזרח אנגליה, שרכשו ב-2.5 מיליון ליש"ט והתקינו בה לנוחיותם חדר כושר, אולפן הקלטות וחדר סנוקר. הבית המפואר והמצויד כונה בציניות 'ארמון בקינגהאם' על ידי הצהובונים הבריטים. עם השנים הם רכשו עוד בתים בהתאם לעיסוקיהם. רשימת נכסיהם בעבר ובהווה כוללת בתים במדריד, לוס אנג'לס, ניו יורק וכמובן, לונדון. ארמון בקינגהאם נמכר השנה במחיר רווח של 11.5 מיליון ליש"ט.

אבל התעשרותם לא רק משכר העתק של דיויד, אלא הרבה בזכות פרסום וחסויות, בעיקר בתחומי אופנה וטיפוח. בזכות מראה מוקפד, מודעות אופנתית וכמובן פרסום בינלאומי, הם התקשרו בחוזים מכניסים עם ארמני, H&M, רוק אנד ריפבליק, מארק ג'ייקובס, ועוד. הם גם ייסדו מותג ג'ינסים, בישום ומשקפי שמש משלהם בשם DVB.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חסויות מכניסות. הפאוור-קאפל בקמפיין חושני של ארמני/מערכת וואלה!, צילום מסך
ויקטוריה ודיויד בקהאם יוצאים ממלון קלרידג', לונדון, 12 אפריל 2004. Bruno Vincent, GettyImages
חזית מאוחדת. בימי פרסום פרשיית הבגידה של דיויד/GettyImages, Bruno Vincent

ב-2004 נאלצו בני הזוג להתמודד עם סיפור בגידה של דייויד שפרסם 'ניוז אוף דה וורלד'. רבקה לוס, צעירה ביסקסואלית ממוצא ספרדי אשר הועסקה כעוזרת אישית לדיויד, התראיינה לצהובון וסיפרה על רומן שניהלה עם הכוכב הנשוי. היה לה מידע רב שהתגלה כנכון ומסרונים רבים ממנו. הסיפור גרם לטלטלה בזוגיות הלכאורה מושלמת של הבקהאמים. ככל הנראה, ילדים משותפים, ממון ורכוש רב, התקשרויות עסקיות משותפות, סלחנות שלה וחרטה אמיתית מצידו, הובילו אותם לפיוס. הם הציגו בציבור חזית מאוחדת (שנראתה קצת מלאכותית) וטענו שמדובר בשקרים. מכל מקום, תביעת לשון הרע נגד העיתון, למרות הצהרת השניים, מעולם לא הוגשה. קרוז, ילדם השלישי של בני הזוג, נולד עשרה חודשים לאחר פרשיית הבגידה והיה ככל הנראה חלק מתהליך הפיוס וההתקרבות המחודשת ביניהם. הוא כמובן אח לברוקלין (15), רומיאו (12), והארפר-סבן (3). לוס הפכה להיות כוכבת תוכניות ריאליטי ונערת שער מגזיני גברים.

ויקטוריה ודיויד בקהאם בטקס פרסי הקולנוע של MTV, לוס אנג'לס, 31 מאי 2003. Robert Mora, GettyImages
בני הזוג באופנה תואמת. מפגן ראווה של הסיליקון/GettyImages, Robert Mora
ג'ניפר לופז לובשת ויקטוריה בקהאם בעת השתתפות בוועידה בקונגרס האמריקאי הדנה בחינוך בקהילה ההיספאנית בארה"ב, 16 ספטמבר 2009. Chip Somodevilla, GettyImages
העיצובים התחבבו על כוכבות על. ג'ניפר לופז לובשת ויקטוריה בקהאם/GettyImages, Chip Somodevilla

ב-2008 ויקטוריה הציגה בשבוע האופנה של ניו יורק קולקציית אופנת ready-to-wear ראשונה על שמה. הביגוד, לנשים בלבד, הצטיין בקו נקי, קלאסי, סקסי, גזרות גבעוליות, אלמנטים גיאומטריים, שימוש בחומרי איכותיים-טבעיים כמו משי וצמר וגם ותפירת על. ב-2010 נוספו למותג האישי שלה גם תיקים. הביקורות היו תומכות למדי וסלבריטאיות רבות נראו בשמלות ויקטוריה בקהאם. מאז היא ממשיכה להציג קולקציות פעמיים בשנה ונראה שקריירת עיצוב האופנה שלה בכיוון הנכון (בניגוד לקריירת הסולו שהשיקה לאחר פירוק הספייס גירלס). היא נחשבת לאחד הכשרונות המבטיחים באופנה הבריטית.

הסטייל האישי שלה ושל דיויד התפתח עם השנים. מסינכרון מתקתק ומביך למדי נוסח בריטני וג'סטין הצעירים חל מעבר לאלגנטיות מחוכמת נוסח וויליאם וקייט. גם שתלי החזה של ויקטוריה הוצאו והוחלפו בשתלים בגודל סביר. היא גם נפטרה מתוספות שיער מוגזמות ושיזוף מלאכותי. מראה אשת הכדורגלן שלה נשאר מאחור לטובת מראה בשל. ובטוח בעצמו.. האם הם מאושרים באמת? אין לדעת. אבל הם אופנתיים תמיד.

ויקטוריה ודיויד בקהאם באירוע ה- Global Fund, לונדון, 16 ספטמבר 2013. Chris Jackson, GettyImages
אלגנטיות מתוחכמת ראויה להערכה/GettyImages, Chris Jackson
ויקטוריה ודיויש בקהאם מגיעים לחתונת הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, לונדון, 29 אפריל 2011. Pascal Le Segretain, GettyImages
העם דורש קמפיין משותף/GettyImages, Pascal Le Segretain
ויקטוריה ודיויד בקהאם בהשקת ליין אדידס אוריג'ינלס ביי דיויד בקהאם, לוס אנג'לס, 30 ספטמבר 2009. Frazer Harrison, GettyImages
שילוב אידיאלי של ספורט-אלגנט/GettyImages, Frazer Harrison
ויקטוריה ודיויד בקהאם בטקס פרסי ESPY, לוס אנג'לס, 16 יולי 2008. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
ויליאם וקייט של תעשיית האופנה הבריטית/GettyImages, Alberto E. Rodriguez
ויקטוריה ודיויד בקהאם בפסטיבל ונציה, 7 ספטמבר 2006. Pascal Le Segretain, GettyImages
סטייל עדכני מתוקתק מכף רגל ועד ראש/GettyImages, Pascal Le Segretain
ויקטוריה ודיויד בקהאם בטקס פרסי Laureus World Sports, אסטוריל, פורטוגל, 16 מאי 2005. GettyImages
דוהרים על השטיח האדום/GettyImages
ויקטוריה ודיויד בקהאם מגיעים לטקס פרסי 'Silver Clef', לונדון, 23 מאי 2001. Dave Hogan, GettyImages
במקום להסתכל במראה, מעדיפה לבהות בבעלה/GettyImages, Dave Hogan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully