וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אומרת את האמת": ג'ואן ריברס קוטעת בכעס ראיון ב-CNN

6.7.2014 / 16:09

האישה שאף פעם לא עושה הנחות ותמיד אומרת בגלוי ובבוטות מה היא חושבת על הסטייל של האנשים סביבה, חתכה ראיון לרשת CNN באמצע, לא לפני שסיפקה תשובה לגבי הביקורות המרושעות שלה: "זה לא הם, זה האופנה שלהם"

ג'ואן ריברס חותמת על ספרה יומנה של דיווה משוגעת, ניו ג'רזי, 1 יולי 2014. Michael Loccisano, GettyImages
ריברס חותמת על ספרה החדש/GettyImages, Michael Loccisano

בגיל 81 היא עדיין מלאת מרץ, נשכנית ובעיקר מצחיקה. ג'ואן ריברס, קומיקאית, סופרת, שחקנית ואשת טלוויזיה, שידועה כבר עשרות שנים בהומור הבוטה שלה ובניתוחיים הפלסטיים הרבים שעשתה - לא נחה לרגע.

אתמול היא התארחה באולפן CNN לרגל יציאת ספרה האחרון "יומנה של דיווה משוגעת" (Diary of a Mad Diva). בספר, השניים-עשר שלה, היא מביעה באופן בלתי קורקטי בעליל את דעתה על כל מיני סלבריטאים שהיא פגשה בחופשה במקסיקו ובאירועים בלוס אנג'לס ובניו יורק.

המראיינת, אשר באופן ברור אינה ממעריצי הקומיקאית הוותיקה, ככל הנראה החליטה מראש להתעמת עמה על רקע שנים של ביקורת אופנה בלתי מתפשרת ואף מרושעת לטענתה, והוסיפה שהיא "מתחשבת ברגשות אחרים". אבל ריברס, כמו ריברס, ענתה לה ממש באותו הסגנון המוכר מתוכניתה "משטרת האופנה": "זה לא הם, זה האופנה שלהם".

"כל הראיון הזה הפך להיות הגנתי", הטיחה ריברס במבטא הניו יורקי שלה במראיינת כתגובה לשאלה מדוע היא בחרה להצטלם על עטיפת הספר במעיל פרווה. "את נועלת נעלי עור? כן. אז תסתמי", "את אוכלת עוף, את אוכלת בשר, אני לא רוצה לשמוע את השטויות האלו". היא הוסיפה, הסירה את האוזנייה, קמה ונעלמה מן הפריים לתדהמתה של המראיינת.

קודם לכן היא ניסתה להסביר את ביקורות האופנה שלה: "החיים קשים מאוד, אז אם אפשר לספר בדיחה כדי להפוך משהו לקליל ומצחיק יותר, עשו זאת... צ'רצ'יל אמר שאם אתה מצחיק מישהו, אתה מוציא אותו לחופשה".

זוהי לא הפעם הראשונה שריברס יוצרת מהומה בגלל לשון חדה. שנה שעברה למשל היא אמרה על שמלה עמוקת מחשוף של היידי קלום: "בפעם האחרונה שגרמנים היו חמים כל כך, זה היה כשהם דחפו יהודים לתנורים". אז, ממש כמו עכשיו, היא סירבה להתנצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully