וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה סוכר :קארה דלווין בווידיאו ליפסינג

17.7.2014 / 12:33

הסופרמודל הכי קולית בתעשייה הצטלמה לקליפ ליפסינג צבעוני ומתוק שהופק עבור מגזין Love, והשתעשעה עם הדואט של LL Cool J וג'ניפר לופז כשמעליה מקפצים אימוג'י ממתקים וכיתובים ביפנית. זהירות, ממכר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קארה דלווין, הדוגמנית הכי חמה בתעשייה והאיט-גירל האולטימטיבית, הצטלמה לווידיאו ליפ-סינג של Control Yourself, דואט דאנס/היפ-הופ מצליח של LL Cool J וג'ניפר לופז מ-2006. וכרגיל היא ממכרת לא פחות מכל ממתק מתקתק.

בקליפ הצבעוני אשר הופק עבור מגזין Love, בת ה- 22 נראית בפיאה ירוקה, קשת עם שני פרחי ענק בצידיה, חולצת מחוך צמודה מנוקדת בשחור-לבן ומעליה מן מעיל גשם מניילון וורד-מסטיק. היא מפזזת תוך שכיבה על מצע של סוכריות צבעוניות, ומאוחר יותר, בין שני הבתים של השיר, היא אף טועמת להנאתה סוכריה אחת. בכלל נראה שהיא נהנית פה מכל רגע. הכוריאוגרפיה ללא ספק אינה מקרית או מאולתרת. לפני רשימת הקרדיטים, לא פחות מ- 17 אנשי צוות עמלו פה על הקליפ.

מדי פעם צצים להם סמלילי emojis מפוקסלים ואותיות ביפנית. יש פה סוכריות על מקל, נקניקיות, גלידות, חלליות, ארטיקים, סופגניות, וכו'. האסתטיקה הכללית, צבעונית-ילדותית-סקסית, מוצאת את השראתה באופן ברור מתרבות פופ יפנית. זהירות, זה ממכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully