וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות ברשת: צבע אדום

הילית וולברג

20.7.2014 / 8:07

הצבע שמזוהה בימים אלה בקונוטציה הפחות נעימה שלו הוא גם הצבע הנכון של העונה הנוכחית. לאלה מכן שמחפשות קצת אסקפיזם מרגיע נוסח שופינג באינטרנט - הנה כמה הצעות כיפיות

זה לגמרי במקרה שהצבע האדום - שמזוהה בימים אלה בקונוטציה הפחות נעימה שלו - הוא גם הצבע הנכון של העונה הנוכחית. גם אם נדמה כאילו משרד ההסברה תיאם עמדות עם אחוות הצבעים הסודית של פנטון שאמונה על ניפוק דו"ח הצבעים הנודע, אפשר להרגיע: מדובר בצירוף מקרים.

כמובן שבעולם האופנה "אדום" לבדו לא מספיק כדי לתאר את הצבע הנכון ולכן, אם להיות ספציפיים במיוחד, העונה תלבשי "אדום אורורה". השם הזה, כך נראה, נגזר מהאפקט האדום שמייצר זוהר הקוטב בשמי הצפון בקנדה, והוא מיוצג על מסלולי האופנה בשנים האחרונות על ידי שפה אדומה חזקה, אביזרים בוהקים, והשנה במיוחד - על ידי מראה אדום מכף רגל ועד ראש. במונחים פשוטים מדובר על אדום בדרגה דהויה אחת מאדום בוהק (תחשבו קוקה קולה או עגבניה).

כלל הברזל היחיד שחשוב לזכור כשהולכים על מראה אחיד בצבע כלשהו הוא לא להגזים. הלכת על מראה אדום כולל? גווני בתכשיטים ניטרליים בזהב או בלבן. חשבת להוסיף שחור כקונטרה? התחמקי ממראה תואם מדי (חולצה לגרביים, מכנסיים ונעליים למשל). וכמובן, לתבל את המראה בנגיעות של אדום זה מראה נצחי למדי שתמיד עובד. בין אם חשקת במראה האחיד או בפריטים בודדים, הצעות ההגשה השונות בטווחי המחיר השונים הן מקום טוב להתחיל ממנו את השיטוט אחר הפריט המושלם עבורך.

עד 100: טי שירט ג'קארד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריק שיכול לעזור בהצלחת המראה האחיד הוא שילוב של מרקמים שונים באותו הגוון. חולצת הכאילו-ג'קארד של וורהאוס היא פריט טוב להתחיל איתו: היא חצי אלגנטית חצי יומיומית בזכות הכתף השמוטה והמבנה הנוקשה שלה, והיא חוצה את כל שעות היום.
חולצת ג'קארד, אסוס, 57 שקלים

עד 150: שטוחות פשוטות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכרים את המראה הפשוט להחריד של ביונסה ב"Crazy In Love"? ככה פשוט, ככה מרשים. נעליים אדומות, בין אם על עקב או לא, תמיד עושות את הטריק. השפיץ שלהן מחודד במידה המתאימה והגוון האחיד והחזק הזה מחמיא כמעט לכל סוגי העור.
נעליים שטוחות, מוד קלות', 107 שקלים

עד 200: תיק פרנזים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצד אחד תיק Shopper פשוט, מהצד השני נגיעה קלה של פרנזים טרנדיים, כך שלמראה נקי יותר תוכלו לבחור בצד הראשון ולאווירת בוהו-שיק בצד השני. כל זה בגרסה צמחונית וידידותית לבעלי חיים.
תיק פרנזים דמוי עור, דבנהאמס, 175 שקלים

עד 300: ג'ינס אדום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ינסים של צ'יפ מאנדיי זמינים לרוב באתר "בל אנד סו" הישראלי, אך לעתים תוכלו למצוא דגמים אחרים ברשת - בעיקר בשופבופ - באותו המחיר (כולל דמי משלוח) ולעתים גם בהנחה משמעותית יותר (אך לרוב למידות פצפוניות בלבד). כמו למשל האדום המושלם הזה.
ג'ינס אדום של צ'יפ מאנדיי, שופבופ, 266 שקלים

עד 400: כפתן מודפס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדום אחיד אולי יהיה מראה קשה למי שלא רגילה ולכן אופציה נוספת היא ללכת על הדפס, ורצוי עדין מספיק כדי שלא יבלע אתכן, אבל מרשים מספיק כמו זה שעל הכפתן הקליל והנפלא הזה של המותג הצרפתי טיירי קולסון.
כפתן מודפס, מאצ'ספאשן, 365 שקלים

ללא גבולות: שמלה דמוית מעטפת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם דיאן פון פרסטנברג היא האמא של שמלות המעטפת, מייקל קורס הוא אחד מהאבות החשובים של השמלות דמויות המעטפת והגזרה הספציפית הזאת שלו חוזרת כמעט בכל קולקציה של המותג "מייקל", בכל פעם עם שטיק אחר. הכבדות של הבד מייצרת תחושה רומנטית והעיצוב הנקי הופך את השמלה לקלאסית ושמישה להחריד. להיזהר שלא לחרוש. אם להיות כנים, סביר להניח שתמצאו גרסת מייקל קורס דומה וזולה יותר באתרים כמו מייסיז ובלומינגדיילז, אבל הדגם הספציפי הזה נעדר משם.
שמלה דמוית מעטפת של מייקל קורס, הרודז, 957 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully