וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטלגיה צבעונית מבית גוטקס

21.7.2014 / 14:38

תצוגת בגדי הים של גוטקס התקיימה אמש במסגרת שבוע אופנת בגדי הים השנתי של מיאמי, וסיפקה הצצה לקולקציית קיץ 2015 שממשיכה את קו השיבה למסורת ולחתימת ההיכר של המותג

אתמול (א') נערכה במסגרת שבוע אופנת בגדי הים השנתי של מיאמי תצוגת גוטקס לקיץ 2015. הקולקציה היא הראשונה לאחר עזיבתה של מולי גראד, מי שעמדה בראש צוות העיצוב ארבע שנים וחצי, עד דצמבר שנה שעברה. למחליפתה מונתה קרן גסנר, בוגרת שנקר אשר הייתה חלק מצוות העיצוב שהובל על-ידי גראד.

הקולקציה של גסנר ממשיכה את קו השיבה למסורת ולחתימת ההיכר של גוטקס. סגנון אשר תקופה מסוימת, בשנות השבעים והשמונים, היה מוכר ואהוד בעולם בזכות גזרות חדשניות, צבעוניות משגעת וקטלוגים נוצצים בהם נראו דוגמניות על שצולמו על ידי מיטב צלמי האופנה.

לא שקארה דלווין וקרלי קלוס הגיעו למיאמי לדגמן גוטקס, אבל התצוגה הצליחה להשאיר רושם של אופנת בגדי ים מקורית ורעננה. הגזרות מחמיאות לסילואטה נשית, דקיקה או מלאה יותר, מחוכמות ומלאות מחשבה. ההדפסים צבעוניים ובלתי בנאליים בעליל. לא בהכרח סמלים ימיים, גלים מקציפים ופרחי היביסקוס, אלא משחקי גיאומטריה, אתניות, פרחוניות עזה וכמובן, הדפסי חיות בר, עם דגש על הדפס זברה. לצד אלו, הוצגו גם דגמי קולור בלוק באדום לוהט, כחול רויאל, שחור-לבן ואפור. אין פה פשטות נוסח ויקטוריה סיקרט, אלא יותר תיחכום תל-אביבי. כלומר, לא ביקיני משולשים זעירים בגוון אחיד, אלא ביקיני רטרו קפלים. ביגוד חוף מתנפנף התואם את בגדי הים, מסורת גוטקס ידועה, נראה גם הוא והיה תזכורת נוסטלגית לאותם ימי זוהר מפעם.

GettyImages, Frazer Harrison

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully