וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק H&M: אופנה סקנדינבית אחרת

25.7.2014 / 10:10

עם כל אהבתנו ל-H&M, צ'יפ מאנדיי או נודי ג'ינס, ארצות הקור הצפון אירופאיות מכילות עוד הרבה מותגי בוטיק צעירים ושווים. שתי חברות נפש, ישראלית ושוודית, הרימו את הכפפה והקימו יחד את "לודוויג" - אתר לאופנה סקנדינבית

לפני כ-15 שנה נפגשו בפריז שתי סטודנטיות ליחסים בינלאומיים, קארין רגב וסוזן ביל. השתיים, ישראלית ושוודית בהתאמה, הפכו חברות בנפש. המרחק מן הבית והאהבה לאופנה חיברו ביניהן חיבור שנמשך עד היום כשכל אחת מהן היא בעלת משפחה המתגוררת במולדתה. לחברות הבין יבשתית נוסף לאחרונה גם עסק משותף. בדצמבר שנה שעברה השתיים השיקו את 'לודוויג', אתר מכירות לאופנה סקנדינבית. בארצות הקור הצפון אירופאיות, כך מסתבר ממה שיש לאתר להציע, יש אופנה לוהטת והיא לא של H&M או צ'יפ מאנדיי או נודי ג'ינס. המותגים בלודוויג, כרגע משוודיה ודנמרק, הם מותגי בוטיק צעירים אשר נוסדו במהלך שנות ה-2000 ואינם בדיוק מוכרים לקהל הצרכנים המקומי, מלבד אולי כמה פשאניסטות עם רעב לאופנה אחרת. אבל בהחלט ניתן להגדירם כמקוריים ומעניינים. כאלו המסוגלים להעניק תחושת ייחודיות למתלבשת עם העדפה לאופנה אורבנית מחמיאה ומתוחכמת שאינה תוצר של תעשייה המונית. לאופנה הסקנדינבית, כמו לעיצוב, לקולנוע ולאוכל הסקנדינבי, יש חתימת יד. והכוונה לאופנה סקנדינבית שאינה אופנת רשתות הפונה למכנה המשותף בכל מקום שם היא נמצאת.

לצמד החברות-מייסדות של לודוויג יש עיסוקי יום שאינם בתחום האופנה. רגב היא אשת הייטק וביל עובדת במשרד החוץ השוודי. הן נפגשות מדי פעם בשטוקהולם כשרגב מגיעה לנסיעות רכש עבור האתר. בקרוב רגב מתכננת נסיעה לצורך פגישה עם מעצבים נוספים ובדיקת אופציה לשווקם באתר.

מבין המותגים המוצעים כרגע בלודוויג, 'בק ביי אן-סופי בק', מותג הדיפיוז'ן של אן-סופי בק, שוודית בוגרת הסנטרל סיינט מרטינס ולשעבר מעצבת באקנה ג'ינס וצ'יפ מאנדיי. 'האוס אוף דגמאר', חברת האופנה השוודית המנוהלת על-ידי שלוש אחיות בעלות רקע בתעשיית האופנה השוודית. 'נורת', מותג ביגוד ואקססוריז דני שמיוצג פה על-ידי ליין בגדי-הים המינימליסטים-קלאסיים שלו, כולם שחורים וחסרי זמן. כמו כן, קולקציות בעיצוב קארין וסטר, בוגרת בית הספר לעיצוב בקמן בשטוקהולם ולשעבר מעצבת ב'פול אנד פרנדס' שמעצבת בסגנון נקי מינימליסטי עם נגיעות רומנטיות מעת לעת וסטיין גויה, דנית בוגרת הסנטרל סיינט מרטיס שעיצוביה המפוסלים והמודפסים בהדפסים מקוריים משלה נמכרים ב-90 מדינות.

בכל אלו ניתן למצוא את כל המאפיין באופנה הסקנדינבית: אלמנטים גבריים בביגוד נשים, נוחות כערך עליון, חומרים ותפירה איכותיים, צבעי מונוכרום קרים, שכבות בחורף, סריגים וסוודרים, הדפסים ייחודיים, אסימטריות, אוברסייז וקווין נקיים באופן כללי.

טווח המחירים באתר: 195 שקלים - 1,290 שקלים

מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully