וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היט מי בייבי: בריטני ספירס משיקה מותג הלבשה תחתונה

27.7.2014 / 13:17

קולקציית לנז'רי ראשונה בעיצובה של הזמרת תושק ב-9 בספטמבר ותכלול סטים, מחוכים, חלוקי קימונו, כותנות לילה וגם אימוניות ומגוון ביגוד בית ופנאי. "החזון שלי הוא ליצור פריטים סקסיים, יוקרתיים ונוחים בו זמנית", אמרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסיכת הפופ מציגה סט בעיצובה מתוך ליין הלנז'רי החדש שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא אחת הזמרות המצליחות והמפורסמות בעולם, שמה הוא אחד המחופשים ביותר ברשת בכל הזמנים ועד כה היא מכרה לא פחות מ-110 מיליון עותקים של אלבומיה. אז עכשיו בריטני מתחילה לעצב תחתונים וחזיות.

קולקציית לנז'רי ראשונה בעיצובה, 'דה בריטני ספירס אינטימט', תושק ב- 9 ספטמבר, קודם בארצות-הברית ובקנדה וכשבועיים אחר-כך באירופה. הקולקציה תכלול סטים, מחוכים, חלוקי קימונו, כותנות לילה וגם אימוניות ומגוון ביגוד בית ופנאי. היא תוצע באתר הרשמי, באתר מכירות הלנז'רי Bare Necessities ובבוטיקים נבחרים. חזיות יגיעו במידות קאפ A עד J ותחתונים במידות 0 עד 48. טווח המחירים: 17 דולר - 79 דולר.

"כל אישה צריכה לחוש בטוחה ויפה בכל מה שהיא לובשת", אמרה נסיכת הפופ בידיעה הרשמית. "החזון שלי הוא ליצור פריטים סקסיים, יוקרתיים ונוחים באותו זמן. אני נרגשת להציג את הקולקציה הזאת מפני שאני מרגישה שהשגנו בדיוק את זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד הבית באתר הרשמי של 'דה בריטני ספירס אינטימט'/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתר הרשמי של הקולקציה כרגע מציע רק רישום לצורך קבלת עדכונים. נפתחו כמובן גם חשבונות פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ופינטרסט, אבל לא ממש ניתנת בהם הזדמנות לבחינת הפריטים, מעבר לסט שחור יחיד שבריטני בעצמה מדגמנת.

הסטייל של בת ה-33, אם להודות על האמת, מעולם לא היה השראתי. אופנה תמיד הייתה נקודת חולשה עבורה. בעברה קטסטרופות אופנה לא מעטות. עם זאת, יש מקום להניח שהפעם היא בדרך הנכונה. בת ה-33 היא היום בנקודה טובה ובשלה בקריירה ובחייה הפרטיים. סביר להניח שהיוזמה נעשתה בשיתוף עם גורמים מקצועיים ומנוסים מתחום האופנה וגם שיש למה לצפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully