וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוויט סיקסטין: אישה בדירקטוריון של אמריקן אפרל

27.7.2014 / 11:33

לאחר הדחתו הדרמטית של מייסד ומנכ"ל הרשת בעקבות "התנהגות לא הולמת", נרקמת אידיאולוגיה עסקית חדשה, ולראשונה מזה 16 שנה מצטרפת אישה למועצת הדירקטוריון של החברה

חנויות אמריקן אפרל בניו יורק. GettyImages
חנויות אמריקן אפרל בניו יורק/GettyImages

חזון אחרית הימים: הדחתו של דב צ'רני, מייסד רשת אמריקן אפרל, ממשיכה להניב תמורות חיוביות. במגזין האופנה המקוון של Dazed And Confused מדווחים כי בעקבות הניעור הכללי שחוותה וממשיכה לחוות הרשת עם ההדחה המתוקשרת, הוחלט בחברה לצרף אישה לדירקטוריון, לראשונה מזה 16 שנים.

קולין בראון, המגיעה מרקע של ייעוץ לחברות, היא אחת מתוך ארבעה חברים חדשים המצטרפים אל מועצת הדירקטוריון של אמריקן אפרל. השאלה המתבקשת היא כמובן מדוע מינוי נשי לא התבצע הרבה קודם, מה שמסביר גם את החופש "האמנותי" לו זכה צ'רני במהלך השנים. אך גם אם מבחינת אמריקן אפרל מינויה של אישה הוא לא יותר מאקט ראווה, החשיבות שלו עדיין מתעלה על כך.

כזכור, בחודש שעבר התחוללה סערה בעולם האופנה לנוכח החלטת הדירקטוריון של אמריקן אפרל להדיח את צ'רני מנכ"ל ומייסד רשת האופנה האמריקאית. הסיבה הרשמית למהלך הדרמטי תוארה כ"התנהגות בלתי הולמת" - תיאור מעודן לשורה של מעשים בוטים בעלי אופי מיני שהתבצעו על ידי צ'רני שנים על שנים.

בתחילת החודש דווח בניו יורק פוסט כי מהמשתמע במסדרונות אמריקן אפרל עולה כי נרקמת אידיאולוגיה עסקית חדשה, ובה צירוף נשים לתפקידי מפתח בדירקטוריון, כולל אופציה ליושבת ראש מהמין הנשי ביום מן הימים. האם רוחות השינוי מעידות גם על שינוי עתידי באפיל הפרובוקטיבי עד פורנוגרפי הממותג של החברה? ימים יגידו.

חנויות אמריקן אפרל בניו יורק. GettyImages
חנויות אמריקן אפרל בניו יורק/GettyImages
מנכ"ל אמריקן אפרל דב צ'רני. GettyImages
דב צ'רני/GettyImages
חנויות אמריקן אפרל בניו יורק. GettyImages
חנויות אמריקן אפרל בניו יורק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully