וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו צ'אנס לטראנס

28.7.2014 / 7:40

בגיל 22 ואחרי קריירה עמוסת קמפיינים, מסלולים ושערים החליט דוגמן-העל האנדרוגיני אנדריי פג'יק ללכת עד הסוף ולעבור ניתוח לשינוי מין. בסוף השבוע האחרון הוא חשף את זהותו החדשה - דוגמנית בשם אנדריאה

הדוגמן הטראנסג'נדר אנדריי פג'יק. GettyImages
פג'יק על המסלול. מתח את גבולות הגדרת האנדרוגניות עד הקצה/GettyImages

אנדריי פג'יק תמיד הרגיש כמו אישה שלכודה בגוף של גבר. הדוגמן שמתח את גבולות הגדרת האנדרוגניות עד הקצה, החליט להשתחרר מכבליו, ובסוף השבוע האחרון חשף את זהותו החדשה - אנדריאה פג'יק, דוגמנית ממין נקבה.

מוקדם יותר השנה, בגיל 22, החליטה פג'יק לחתוך וללכת עד הסוף, פשוטו כמשמעו, ולעבור ניתוח לשינוי מין. אף שתמיד נהגה לשדר קבלה עצמית, פג'יק הביעה את רצונה בניתוח פעמים רבות בעבר. "תמיד חלמתי להפוך לבחורה", סיפרה פג'יק בראיון למגזין פיפל ושיחזרה כיצד בילדותה היתה מחוללת ברחבי הבית בחצאיות של אמה ומדמיינת שהיא בלרינה, "שמרתי את החלומות והדמיונות שלי לעצמי והפכתי לשחקנית טובה למדי בתור בן, אבל הסתרתי את מי שהייתי באמת".

באותו הראיון התוודתה פג'יק כי את הגילוי העצמי שלה חוותה כבר בגיל 13, הזכויות שמורות לגוגל: "נכנסתי לספריה והקשתי בגוגל את המילים 'שינוי מין', ומאז החיים שלי השתנו. האינטרנט חידד את התחושה הפנימית שלי, גיליתי שיש מילים ומונחים רפואיים שמתארים את מה שאני מרגישה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנדריי פג'יק בקמפיין לז'אן פול גוטייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פג'יק, ילידת בוסניה והרצגובינה, עברה בגיל 9 עם משפחתה להתגורר באוסטרליה. שם גדלה כילד, ובהמשך כנער יפהפה ודק גזרה, זהוב שיער ובעל תווים עדינים ומסותתים אשר שיוו לו מראה נשי. עורכת האופנה המיתית קארין רויטפלד הייתה הראשונה לזהות את הפוטנציאל. במהלך שנת 2010 צילמה עורכת ווג פריז לשעבר את פג'יק למגזין, בהפקת אופנה סנסציונית שפתחה לדוגמנית האנדרוגנית את הדלת לתעשיית האופנה.

שנה מאוחר יותר פג'יק כבר הידסה על מסלוליהם של ז'אן פול גוטייה ומארק ג'ייקובס בשבוע האופנה בפריז, כאשר בתצוגה הראשונה היא לוהקה לתצוגה של קולקציית הנשים. פג'יק היממה במיוחד כאשר נעלה את אותה תצוגה כשהיא לבושה בשמלת כלה אוונגרדית עשויה רצועות טול. תוך זמן קצר יצאה פג'יק את גבולות המסלול והחלה לככב על שערים בועטים של מגזיני אופנה אדג'יים, ובקמפיינים יוקרתיים. הקמפיינים לפול גוטייה וג'ייקובס, הובילו לקמפיינים נוספים לשמות נוסח ז'יבנשי ו-MCM, ולאחד הקמפיינים הזכורים ביותר ברזומה של פג'יק - קמפיין לנז'רי לחזיות פוש-אפ.

בחודש שעבר טלטלה פג'יק שוב את עולם האופנה, הפעם לנוכח הידיעה כי היא הולכת לככב בעיבוד החדש והמסקרן של סופיה קופולה ל"בת הים הקטנה", ככל הנראה כאחת מאחיותיה של אריאל בתולת הים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הדוגמן הטראנסג'נדר אנדריי פג'יק. GettyImages
הדוגמן הטראנסג'נדר אנדריי פג'יק/GettyImages

בראיון לאתר האופנה style.com סיפרה פג'יק כי כעת לראשונה היא חשה שהיא יכולה לעמוד בעירום מול המראה ולהרגיש טוב עם מה שמשתקף מולה.

"אנשים רבים תופסים זאת כניתוח פלסטי קוסמטי... אבל זה הרבה יותר מורכב מכך", הוסיפה פג'יק בראיון וחשפה כי כבר מגיל 13 היא נאלצה לעבור תהליכי הערכה פסיכיאטריים בשביל לקבל אישור להינתח. "התחלתי לראות פסיכאטרים, אבל נאלצתי להפסיק כשהתחלתי לדגמן. לפני שנה וחצי התחלתי עם זה שוב. ההתייחסות הרפואית חשובה מאין כמותה בשביל כל טראנסקסואל שרוצה להבין מי הוא באמת. לפני שמאשרים לך לעבור את הניתוח הניתוח מאלצים אותך לעבור בחינות מנטליות מאוד נוקשות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פג'ינד בקמפיין לז'יבנשי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פגי' בקמפיין למארק ג'ייקובס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"במערב השם אנדריי אינו נחשב לכזה שם גברי, כמו שבנצרות האורתודוקסית הוא נחשב, ושם הוא מאוד שכיח", הסבירה פג'יק מדוע החליטה להוסיף את האות a בסוף שמה, ולמעשה להפוך אותו לשם נשי. "החלטתי להוסיף את האות משום שהתהליך שעברתי הוא לא של טרנספורמציה מלאה, אלא של אבולוציה".

אבולוציה היא לחלוטין המונח המדויק לתיאור התהליך שעברה פג'יק בשביל להרגיש נוח בעור של עצמה. עכשיו רק צריך לקוות שהפתיחות שגילתה תעשיית האופנה עד כה אינה בגדר ציניות של תאוות גימיקים, ושגם היא תרגיש בנוח בעור החדש.

הדוגמן הטראנסג'נדר אנדריי פג'יק. GettyImages
הדוגמן הטראנסג'נדר אנדריי פג'יק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully