וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימפוניה מתוקה-מרירה: אקורד הסיום הצורם של מכון אבני

28.7.2014 / 14:10

תחושות אכזבה ותסכול מלוות את בוגרי מחלקת האופנה במכון אבני בעקבות ההחלטה של בית הספר לוותר השנה על תצוגת אופנה ולהסתפק בתערוכה בלבד. ראש המחלקה: "מעולם לא הובטח שפרויקט הגמר יוצג בפלטפורמה של תצוגת מסלול"

צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן

מחזור הבוגרים השלישי של מחלקת האופנה במכון אבני נפרד מספסל הלימודים ומתכונן לצאת לעולם הגדול. עם זאת, חגיגות הסיום שבדרך כלל מלוות בתצוגת אופנה מתוקשרת, מלוות הפעם בעיקר בטעם מריר. בשל הצטמקות מחזור 2014, שהחל בתפוסה של 15 סטודנטים והסתיים עד 6 בוגרים בלבד בקו הגמר - החליטו במכון אבני לוותר על תצוגת המסלול ולהסתפק במקום בתערוכה.

סיוון חליווה, בוגרת המחזור, פנתה לוואלה! אופנה בתחושות אכזבה ותסכול קשות, בטענה כי במכון הבטיחו לסטודנטים שעל אף ההצטמקות, הנותרים שבהם לא ייפגעו. לדבריה, ניסיונות הידברות חוזרים ונשנים עם הנהלת המכון רק הסתכמו בטריקת דלת ובהתעלמות גורפת. רונן רז, ראש מחלקת האופנה במכון אבני, טוען בתגובה כי מעולם לא הובטח לבוגרי המחזור כי בהכרח הם יציגו את פרויקט הגמר שלהם בפלטפורמה של תצוגת מסלול. באותה הזדמנות סיפר לוואלה! אופנה כי החל מהשנה הבאה יקוצר המסלול באופן משמעותי מארבע שנות לימוד לשנתיים בלבד, על מנת לתת מענה פרקטי לדבריו.

גם יתר בוגרי המכון התקשו להסתיר את האכזבה שלהם, אך למרות זאת החליטו להציג את קולקציות הגמר שלהם. בלטו במיוחד הקולקציות של מיטל פירסט, אשר עיצבה קולקציה בהשראת ספינת הגוררת של סבה, מה שהתבטא בדינמיקה שבין חבלים לטקסטיל שנצבע ידנית; וארז עובדיה שהציג קולקציה בהשראת ספר ילדים על פחדים ומפלצות, אותם תרגם לאוסף בגדים אוונגרדי לשני המינים המורכב מחומרים לא קונבציונליים, החל משיער סינתטי וכלה בכפפות.

מכון אבני - ארז עובדיה. הילה שייר,
מתוך פרויקט הסיום של ארז עובדיה/הילה שייר
מכון אבני- מיטל פירסט. הילה שייר,
מתוך פרויקט הסיום של מיטל פירסט/הילה שייר
מכון אבני - דידי טויטו. הילה שייר,
מתוך פרויקט הסיום של דידי טויטו/הילה שייר
מכון אבני - גל רשף. הילה שייר,
מתוך פרויקט הסיום של גל רשף/הילה שייר
מכון אבני - תלמה און קורצמן. הילה שייר,
מתוך פרויקט הסיום של תלמה און קורצמן/הילה שייר
מכון אבני - סיוון חליווה. הילה שייר,
מתוך פרויקט הסיום של סיוון חליווה/הילה שייר
  • עוד באותו נושא:
  • מכון אבני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully