וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעם טוב לא קשור לכסף

29.7.2014 / 14:12

כנס קומיק קון השנתי בסן דייגו הוא הזדמנות מצוינת לשים בצד את הקוטור הצרפתי או את הווינטג' הנדיר ולהציג קלילות נטולת רשמיות מלחיצה. גלריית המתלבשות הכי טובות השנה

שמלות נשף במחירי עתק, שפתיים אדומות, גלי שיער בוהק, עקבים גורדי שחקים, מחטבים לוחצים ויהלומים מסנוורים - לאופנת שטיח אדום הוליוודי כללים משלה. חריגות לא מתקבלות בעין יפה, אלא אם כן מדובר בהתכנסויות נוסח קומיק קון. הכנס השנתי שהחל את דרכו בסן דייגו ב-1970 במטרה לעורר עניין ולגייס כספים ליוזמות בתחום תרבות הקומיקס, הפך עם השנים לוועידה בינלאומית גם לסדרות וסרטי מדע בדיוני ופנטזיה. אבל ממש כמו בראשית ימיו, הוא נשאר אירוע בלתי מעונב, מחוייך ונטול כל רשמיות מלחיצה. האווירה פה מאפשרת אופנה קלילה למדי.

כוכבות לא לובשות בקומיק קון קוטור צרפתי או וינטג' נדיר. הן לובשות לרוב בגדים מהבית, או לכל היותר שמלת קוקטייל חדשה שסטייליסט מסר להן לאחרונה בשם אופנאי נדיב בלי כל מטרה ספציפית. התוצאה, באופן מפתיע, השראתית. כי טעם טוב, כידוע, לא קשור בהכרח לעלויות גבוהות. כמו כן, ניתן להבחין ברוגע ובנינוחות שאינם בנמצא על השטיח האדום של האוסקר למשל. בין מכנסיים קצרים, דרך גופיה פשוטה ועד נעליים שטוחות - כוכבות הוליוודיות, בדיוק כמוכן, הכי יפות כשנוח להן. כך זה נראה בקומיק קון השנה, אשר ננעל אתמול.

אמיליה קלארק ('משחקי הכס')/GettyImages, Alberto E. Rodriguez
  • עוד באותו נושא:
  • קומיק קון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully