וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לק לעשירים: ליין הלקים החדש של כריסטיאן לובוטין

מעצב נעלי היוקרה כריסטיאן לובוטין משיק קו לקים חדש בהשראת סוליית הנעליים האדומה המזוהה עמו. התוצאה: 31 גווני לק שונים ארוזים בבקבוק המעוצב כעקב סטילטו סקסי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקבוק הלק המעוצב כעקב סטילטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כריסטיאן לובוטין, מעצב נעלי היוקרה, משיק ליין לקים חדש בהשראת סוליית הנעליים המפורסמת שלו. כזכור, סימן ההיכר של לובוטין הוא סוליה אדומה המופיעה בחלק גדול מדגמי הנעליים בעיצובו, שהחלה למעשה בפרץ יצירתיות של לובוטין, בו הוא צבע את סוליית הנעליים של אחד הדגמים בלק אדום - והשאר היסטוריה.

לובוטין החליט לחזור לאותו בקבוק לק והתוצאה היא ליין המונה 31 גווני לק, שהבולט ביניהם הוא "רוז' לובוטין" - גוון אדום בהשראת אותה סוליה מפורסמת, שלטענתו מתאים לכל גוון עור. בנוסף, מעיד המעצב, שתמיד סיקרן אותו לדעת איזה גווני לק יתאימו לנעליים שלו בכלל ולסנדלים בפרט ולכן יצר את קולקציית הלקים החדשה. כיאה להיותו מעצב, לא מדובר בבקבוק לק פשוט, אלא בעיצוב מקורי הנראה כמייצג אמנותי כשהדגש הוא על ידית המברשת המעוצבת כעקב סטילטו. בנוסף זכה הבקבוק לפרסומת סוריאליסטית ויוצאת דופן כפי שהיה מצופה מדייויד לינץ' שביים אותה.

ומה באשר למחיר? יקר בדיוק כמו הנעליים. בקבוק לק בודד עולה 50 דולר. מי שלא יכולה להתאפק ורוצה לרכוש אחד יכולה להשיגו כרגע רק בשדרה החמישית בניו יורק ובהמשך הוא יופץ ברחבי ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully